Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از روزنامه هیل، بر اساس یک نظر سنجی 44 درصد از آمریکایی ها بر این باورند که دولت«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بیش از دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق مسئول بحرانی است که مرزهای جنوبی آمریکا با مکزیک شاهد آن است.

بر اساس این نظرسنجی که موسسه Hill-HarrisX انجام داد 44 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی که بین 24 تا 26 مارس انجام شد،گفتند که بایدن مسئول افزایش تعداد مهاجران در مرزهاست این در حالی است که 28 درصد ترامپ را مسئول این اتفاق دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

20 درصد نیز به طور مساوی دو دولت را مسئول این اتفاق دانستند. 7 درصد نیز گفتند که هیچ کدام از دو دولت مسئول نیستند.

علاوه بر آن، 73 درصد از جمهوریخواهان دولت کنونی آمریکایی را مسئول این بحران می دانند و 38 درصد از مستقل ها نیز با این دیدگاه با جمهوریخواهان مشترک هستند.

این در حالی است که 46 درصد از شرکت کنندگان دموکرات دولت ترامپ را مسئول بحران مرزی آمریکا با مکزیک می دانند.

شایان ذکر است که بایدن اعلام کرد که «کامالا هریس» معاونش تلاش ها و اقدامات آمریکا با همکاری مکزیک و سه کشور مثلث شمالی برای توقف مهاجران به ایالات متحده آمریکا را هدایت خواهد کرد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دونالد ترامپ جو بایدن بحران مرزی آمریکا و مکزیک سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی