Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی خورشیدی در خصوص رزومه خود برای حضور در سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: من در جوانان پرسپولیس، نوجوانان راه آهن، بزرگسالان ژاندارمری و ... حضور داشتم و جز اولین کسانی بودم که در فوتبال ایران مدرک مربیگری گرفتم. در سال  75 یک سال و نیم هم کنار آقای اولیایی در مدیریت باشگاه استقلال بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم های دیگری چون استقلال اهواز، راه آهن و ... تجربه کار دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این تجربه کار بین المللی کرده یا خیر گفت: کسی که می‌خواهد پستی را در این سطح بگیرد باید تجربه، تحصیات و جوانی داشته باشد. یک زمانی سرپرست تیم ملی را با 70 سال سن انتخاب می کردند اگر چه آن عزیزان همه به گردن ما حق دارند ولی سرپرستی نیاز به جوانی دارد. الان تحصیلات من مرتبط است و دانشجوی فوق لیسانس تربیت بدنی هستم. آیا سرپرستان دیگر که با تیم‌هایشان به خارج اعزام می شوند تجربه بین الملی دارند؟ الان کارها تعریف شده و فیفا اعلام می کند که تیم ها چه زمانی باید چه کاری انجام بدهند و همه طبق همان قوانین فیفا عمل می‌کنند. مطمئنا ما اجازه نمی‌دهیم مشکلی به وجود بیاید.

خورشیدی در خصوص اینکه آیا اگر خودش رئیس فدراسیون بود فردی به نام خورشیدی را سرپرست تیم ملی می کرد یا خیر عنوان کرد:می گویند ما لابی کرده‌ایم، وقتی از فدراسیون با من تماس گرفتند و به آنجا رفتم مسائلی را دیدم که قبل از این در دوران مدیریتی گذشته ندیدم. فدراسیون در انتخاباتش بسیار بسیار حساس است و آنها فیلترهای زیادی را برای انتخاب گذاشتند. به غیر من 5-6 گزینه دیگر هم بودند و به قول شاعر قرعه کار به نام من دیوانه زدند.

سرپرست جدید تیم ملی تاکید کرد:یکی از رسانه ها نوشته بود آیا خورشیدی می تواند با سردار آزمون مدارا کند اما قرار نیست من به سردار آزمون بگویم که پاس تو در بدهد یا مثلا فلان کار تاکتیکی را انجام بدهد.شرح وظایف من مشخص است.گوشی تلفن من همیشه باز است و همیشه هر نقدی را می شنوم.هر کسی در رابطه به کمک به تیم ملی دارد با کمال میل می‌پذیرم. یک عده می‌خواهند فدراسیون را بکوبند به خورشیدی گیر می‌دهند. الان هر فردی انتخاب شود یک ایراد می گیرند.

وی در خصوص اینکه آیا زبان انگلیسی اش خوب است یا خیر عنوان کرد: زبان من خوب است و می‌توانم خوب صحبت کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون پاس تو در زبان انگلیسی تجربه بین المللی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون ‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

ترکیب اصلی رم برای دیدار با اودینزه:‏

اسویلار، کارسدروپ، کریستانته، اسمالینگ، پیگرینی، تامی آبراهام، ‏پائولو دیبالا، مانچینی، اسپینازولا، آنخلینیو، سردار آزمون.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری