Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از پیگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خبر داد. - اخبار ورزشی -

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با توحه به قرمز شدن برخی استان‌ها از جمله تهران اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر و اردوهای تیم‌های ملی، در هر شرایطی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تعطیل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره که هیئت فوتبال تهران شب گذشته (دوشنبه)، مسابقات فوتبال در تهران را در اطلاعیه‌ای رسمی تعطیل کرده است، عنوان کرد: آنها می‌توانند چنین کاری انجام دهند.

جدول لیگ برتر در پایان هفته نوزدهم؛ سپاهان اختلافش با سرخابی‌ها را افزایش داد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال و مسابقات فوتسال تعطیل شوند یا خیر، گفت: این مسئله در اختیار رئیس فدراسیون است و مدیران فدراسیون می‌توانند همین لیگ برتر را که مجوز آن صادر شده، تعطیل کنند. وزارت بهداشت از ابتدای کرونا مجوز برگزاری لیگ برتر را صادر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی غلامرضا نوروزی لیگ برتر فوتبال فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ برتر فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور