Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:11:45 GMT

عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۳۲۸۹

عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس آغاز می‌شود

گروه استان‌ها-نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس در آینده‌ای نزدیک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین جلسه هماهنگی برای آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبسبا حضور مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این جلسه ضمن پیگیری مکاتبات قبلی در خصوص مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه و بررسی آخرین وضعیت طرح توسعه بیمارستان طبس از معاون درمان وزارت بهداشت دعوت کردیم تا برای ارزیابی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان به حوزه انتخابیه سفر کند.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سفر قریب الوقوع معاون وزیر بهداشت به طبس نیز به زودی انجام می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس: بزرگترین بیمارستان غرب کشور در همدان ساخته می‌شود2.6 میلیارد تومان اعتباربرای خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان نهبندان اختصاص یافتاستان بوشهر برای احداث بیمارستان صحرایی ویژه بیماران کرونایی به حالت آماده‌باش درآمد

نصیرایی با بیان اینکه در کار برای مردم و خدمت به جامعه، سلیقه سیاسی هیچ معنایی ندارد و آنچه ملت می‌خواهد خدمت صادقانه است، اظهار داشت: اگر امروز شادی و حلاوتی در شهرستان حاکم است، حاصل اتحاد و همدلی مردم است و این وحدت حاکم در ادامه می‌تواندسبب پیشرفت همه جانبه حوزه انتخابیه شود.

انتهای پیام/253/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات اجرایی توسعه بیمارستان توسعه بیمارستان طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش