Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محسن عظیمی‌نژاد در گفت ‌وگو با ایرنا اظهار کرد:‌ چهارم فروردین یک مرد ۷۰ ساله به عنوان نخستین مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در نیشابور شناخته شد که آزمایشی که از اعضای خانواده وی گرفته شد، نشان داد ۹ نفر آنان به این ویروس مبتلا شده اند.

وی با اشاره به سرعت بالای سرایت ویروس کرونای انگلیسی، افزود:‌ یکی از فرزندان این فرد در شرکتی صنعتی مشغول کار بود که متاسفانه ۶۷ نفر از افرادی را که در آن مجموعه با وی ارتباط مستقیم داشتند، به این ویروس مبتلا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی ‌نژاد گفت: اکنون با مثبت شدن پاسخ آزمایش این افراد، ‌ درخواست تعطیلی این کارخانه را داده ایم تا از ۵۰۰ نفر کارکنان این مجموعه صنعتی آزمایش گرفته شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور تاکید کرد:‌ ظرفیت بیمارستانی ما محدود است و شهروندان باید بیشتر مسائل بهداشتی را رعایت کنند.علایم مبتلایان به کرونا در نیشابور بیشتر گوارشی است و افراد مبتلا دارای حالات تهوع، استفراغ و اسهال بوده‌اند.

عظیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: پیش از این ۳۵ مبتلا به کرونای انگلیسی در نیشابور شناسایی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بودند که از این تعداد پنج نفر به روش لوله‌گذاری در مجرای تنفسی، اکسیژن رسانی می‌شوند و حدود ۶۰ درصد از آزمایش‌های کرونا در این شهرستان مثبت است.

وی افزود:‌ سرعت سرایت ویروس انگلیسی در نیشابور بالاست و شهروندان باید به استفاده از ماسک و شرکت نکردن در دورهمی‌ها مخصوصا همنشینی با کسانی که در روزهای گذشته به مسافرت رفته‌اند توجه جدی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونای انگلیسی کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور