Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مهمان نواز با اشاره به اینکه استاندارد وسایل سنجش و توزین اجباری است گفت :هزار و ۹۸۷ دستگاه سنجش اوزان سبک و ۱۴۱ دستگاه سنجش اوزان سنگین پارسال  مورد آزمون قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید 

صدور ۴۰ فقره پروانه علامت استاندارد در سال گذشته

او افزود: با توجه به اجباری بودن استاندارد وسایل سنجش و توزین و الزامات قانونی در مورد صحت عملکرد و کالیبره بودن این وسایل همه واحد‌های صنفی ارائه دهنده کالا و خدمات موظف هستند ضمن استفاده از وسایل سنجش استاندارد، از صحت عملکرد وسایل توزین مورد استفاده مطمئن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : براساس این آزمون ها، تمامی ترازو‌ها، وزنه‌ها و سایر وسایل سنجش که در داد و ستد‌های عمومی به کار برده می‌شوند توسط مجری طرح آزمون دوره‌ای مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته و در صورت تایید صحت کار، برای اینگونه وسایل گواهی صحت عملکرد صادرشده و همچنین بر چسب صحت عملکرد الصاق خواهد شد.

مهمان نواز با اشاره به اینکه شهروندان به برچسب صحت عملکرد برای اطمینان از کارکرد درست وسایل سنجش دقت کنند، تاکید کرد: برچسب صحت عملکرد حاوی نام وسیله، شماره شناسایی، تاریخ آزمون، تاریخ انقضاء و کد آزمایش‌کننده بر روی ترازو‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون صحت عملکرد استاندارد خراسان شمالی وسایل سنجش صحت عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد