Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از آغاز بکار سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات و آمار ماشین‌آلات شهرداری تبریز از ۱۶ فروردین و با ابلاغیه شهردار تبریز خبر داد.
علیرضا اصغری با اشاره به عملکرد این سامانه، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ و مطابق بخشنامه شهرداری، هیچ کسی در خصوص ماشین آلات و خرید و تعمیر و تجهیزات به صورت سلیقه‌ای و جزیره‌ای عمل نمی‌کند و تمامی امور از طریق سامانه و اخذ نظرات کارشناسی انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کارشناسان سازمان پسماند، فروشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های مشخصی را در سطح شهر شناسایی کرده‌اند که به ارائه خدمات به ماشین‌آلات خواهند پرداخت.
وی، با اشاره به تسری سامانه یکپارچه ماشین‌آلات شهرداری تبریز به پیمانکاران، اعلام کرد: این موضوع را به پیمانکاران مجموعه شهرداری نیز تسری داده‌ایم و کارکرد تجهیزات، طول عمر استهلاک و نیاز مجموعه ارزیابی شده و هر سه ماه یک بار نیز خرید انجام خواهد شد.
اصغری با اشاره به نصب ردیاب به ماشین‌آلات سازمان پسماند شهرداری تبریز، تصریح کرد: در این راستا می‌توان رصد کاملی از عملکرد ماشین آلات داشته باشیم و در کنار آن، ویژگی مهم این اقدام خاکبرداری پروژه‌های عمرانی است که نیازی به واگذاری به پیمانکاران ندارد.
وی با اشاره به مزایای سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات، تصریح کرد: این نرم افزار با هدف رفع مشکلات ماشین‌آلات شهرداری و تامین امنیت آن‌ها راه اندازی شده است که مدیرعامل سازمان پسماند، مدیر ماشین آلات مناطق، مدیر ماشین آلات سازمان، و کارشناسان فنی در مناطق دسترسی به این سامانه دارند.
وی افزود: برای مراجعه راحت تر ماشین آلات، شهر را به چهار قسمت تقسیم کردیم و از این طریق اقدام خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: جرایم خودروها و تحویل‌ها که قبلا به اشخاص تحویل داده می‌شد، درج بیمه‌ها، عهده دار ماشین آلات و محل فعالیت آن‌ها، تبت اطلاعات ماشین آلات و عدم اتلاف زمان در تهیه گزارش برای شورای شهر یا شهرداری، از مهمترین مزایای سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات شهرداری تبریز است.
به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، وی عنوان کرد: این نرم افزار که از امروز آغاز به کار خواهد کرد، موجب پیشرفت امور و بهره وری بیشتر از ماشین آلات سازمان پسماند خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اصغری سازمان پسماند شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری نژاد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین آلات دهیاری ها سیستم ردیاب (جی پی اس) بر روی ماشین آلات دهیاری های استان نصب می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه بیش ۵۰۰ دستگاه از ماشین الات مختلف در دهیاری های استان بوشهر مستقر هستند اظهار افزود: به زودی با انعقاد قرار داد با یکی از شرکت های استان کار نصب این سیستم بر روی ماشین آلات آغاز شود.

امیری نژاد ابراز امیدواری نمود با تجهیز ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاریها به دستگاه ردیاب و راه اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره گیری از این ماشین آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از ۶۱۹ روستای استان بوشهر تعداد ۳۹۳ روستای استان دارای دهیاری است.

کد خبر 6093201

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت