Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک قرارداد زشت، همه دارایی‌هایی فوتبال ایران را به باد داد. استخدام مارک ویلموتس به هیچ عنوان در پی تحقیق و مطالعه حساب شده، نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خبر سند خوردن سه‌دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) خبر اول همه رسانه‌ها شد. اگرچه هنوز سندی به نام شستا صادر نشده‌ اما همه می‌دانند که این خطر از رگ گردن به فدراسیون فوتبال نزدیک‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای ساختمان پرسپولیس
زمانی که محمد دادکان یعنی رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت ساختمانی برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بخرد تا این دو باشگاه از بی‌سامانی و بلاتکلیفی خارج شوند، مشاوران به رئیس مشورت دادند که به دلیل طلبکاران بی‌شمار، امکان مصادره ساختمان توسط طلبکاران وجود دارد و بهتر است سند این دو باشگاه در مالکیت فدراسیون باقی بماند. همین مشورت موجب شد در زمان اختلاف مالی فدراسیون فوتبال با شستا، سند دو باشگاه به عنوان دارایی فدراسیون محاسبه و علاوه بر سند فدراسیون، سه‌دانگ از باشگاه پرسپولیس هم به معرض فروش گذاشته شود تا مجموعه بدهی‌های فدراسیون به شستا تسویه شود.

قرارداد زشت
یک قرارداد زشت، همه دارایی‌هایی فوتبال ایران را به باد داد. استخدام مارک ویلموتس به هیچ عنوان در پی تحقیق و مطالعه حساب شده، نبود. یک مربی بی‌کیفیت جایزه‌بگیر به نام ویلموتس را آوردند تا ۶ امتیاز حیاتی فوتبال ایران در راه مقدماتی جام جهانی‌ به باد برود. علاوه بر این، ده‌ها میلیارد از ثروت ایران برای این مربی بی‌ارزش فنا شد و حالا همه نگران ۳۰۰ میلیارد تومانی هستند که اگر فیفا به نفع ویلموتس رأی دهد، باید به عنوان غرامت قرارداد مرد بلژیکی بپردازیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی ایران مارک ویلموتس فوتبال ایران دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است

 مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی درباره سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا گفت: سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا ۲+۱ است. براساس نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال ۲۰۲۴، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال ۲۰۲۲ است.

او ادامه داد: بر اساس رنکینگ اعلام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان سال ۲۰۲۲ که در سایت این کنفدراسیون نیز قابل مشاهده است ایران در جایگاه سوم منطقه غرب قرار دارد و بر همین اساس سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف است. ایران یک نماینده نیز در سطح دوم باشگاه‌های آسیا خواهد داشت. نحوه صعود نمایندگان ایران به این مسابقات قبلاً توسط هیات رییسه فدراسیون فوتبال تعیین شده است.

مدیر مجوز باشگاهی ادامه داد: در نامه AFC که روز ۱۵ می ۲۰۲۳ برای فدراسیون‌ها ارسال شده، ملاک انتخاب باشگاه‌ها را در لیگ نخبگان در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است. با مراجعه در سایت AFC رنکنیگ کشور‌های عربستان با ۹۳ امتیاز، ژاپن ۹۱ امتیاز، کره جنوبی با ۸۸ امتیاز، قطر با ۷۵ امتیاز، ایران ۷۲ امتیاز و امارات ۶۴ امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت: متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا که در ۲۰۲۳ به دست آورده اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافت احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!