Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:59:49 GMT

قوچان نژاد به تیم سابق خود بازمی گردد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۳۹۸۷

قوچان نژاد به تیم سابق خود بازمی گردد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت Voetbalprimeur هلند، باشگاه زووله تمایلی برای تمدید قرارداد رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی کشورمان و بازیکن فعلی خط حمله تیم خود ندارد. در این میان تیم‌های زیادی امیدوار به جذب این مهاجم در نقل‌ و انتقالات تابستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این تیم‌ها "کمبور" تیم سابق رضا قوچان‌نژاد نام دارد که برای جذب این ستاره ایرانی از تیم فوتبال زووله دست به کار شده است.

رضا قوچان‌نژاد که در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ برای کمبور بازی کرده است شانس بازگشت به تیم سابقش را دارد. تیمی که در آستانه صعود به اردویسه هلند است.

فویکه بوی، مدیر فنی تیم کمبور نیز در این مورد عنوان کرده است که با وجود اینکه رضا قوچان‌نژاد بازیکنی پا به سن گذاشته است، اما هنوز هم شم گلزنی دارد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر کمبور تیم‌هایی از بوندس‌لیگای B و لیگ حرفه‌ای آمریکا خواهان جذب قوچان‌نژاد هستند.

بیشتر بخوانید

قوچان نژاد باز هم تعویض طلایی بود/ فرار زووله از شکست با گل گوچی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران اخبار ورزشی رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 «40 هزار هکتار؟ آن هم برای قوچ؟ آن هم ارمنی؟» این بخشی از واکنش محمود احمدی نژاد به درخواست اختصاص زمین برای گسترش این گونه ایرانی بوده است. روایت محمود درویش از نشست معروف شورای عالی محیط زیست را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها