Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:25:58 GMT

آب پاکی چین روی دست تایوان: به مانورهای ما عادت کنید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۴۰۷۳

آب پاکی چین روی دست تایوان: به مانورهای ما عادت کنید

چین رزمایش ناوهای این کشور در نزدیکی آب‌های تایوان را یک موضوع عادی و قابل تکرار در آینده خواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، نیروی دریایی تایوان شب گذشته و پس از انتشار اخباری مبنی بر تحرک ناوهای این کشور در نزدیکی تایوان اعلام کرد یک ناو هواپیمابر این کشور در نزدیکی تایوان درحال انجام رزمایش است و انجام چنین ماموریت‌هایی در آینده به یک امر معمول تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایوان در ماه های اخیر از تحرکات چین در نزدیکی آب‌های خود ابراز نگرانی کرده و خبر اخیر نیروی دریایی چین به نوعی ریختن آب پاکی روی دست تایوان به شمار می رود.

نیروی دریایی چین گفت این ناو گروه به هدایت ناو هواپیمابر لیائونینگ درحال انجام ماموریت‌های روتین خود در آب‌های نزدیک تایوان است.

به گفته نیروی دریایی چین هدف از این رزمایش " افزایش قابلیت‌ها برای تضمین اقتدار ملی، ایمنی و منافع توسعه چین" است.

نیروی دریایی در ادامه بدون ارائه توضیح بیشتر گفت: رزمایش‌های مشابهی در آینده به طور منظم برگزار خواهد شد.

بیانیه چین پس از آن منتشر شد که وزارت دفاع تایوان از نقض حریم هوایی این جزیره از سوی هواپیماهای چینی خبر داده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار چین نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم

ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با افزایش بیش از ۴۰۰۰ نفر، مهر سال آینده را شروع کنیم و کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم.

صفدر سلطانی در نشست خبری بزرگداشت روز معلم که امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه  در مجتمع آموزشی سردار سلیمانی، واقع در حاشیه شهر مشهد برگزار شد، عنوان کرد: شعاری که برای هفته معلم در نظر گرفته شده و در بیلبوردهای سطح شهر نیز به چشم می‌خورد،  شعار  «همه مدیون تو هستیم»، است.

وی در رابطه با آمار معلمان جدیدی که وارد چرخه آموزش خواهند شد گفت:  از طریق آزمون آموزگاری که قبلا برگزار شد و در همین هفته اقدامات ارزیابی تکمیلی آن را داریم حدود ۲۱۷۵ نفر استخدام خواهند شد.

وی ادامه داد: آزمون دبیری و هنرآموزی نیز ۲۸ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و ۲۱۸۴ نفر از این طریق استخدام خواهند شد. همچنین  آزمون کیفیت‌بخشی که مخصوص مربیان تربیتی، مشاوران، معلمان تربیت‌بدنی و سلامت است،  در ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و سهم استان خراسان ۱۸۹۷ نفر است

سلطانی افزود:آزمون ویژه معلولان را داریم که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شده و طی آن ۲۳۹ نفر استخدام خواهند شد. همچنین فرزندان شهدا برای استخدام ویژه آموزش و پرورش ، در آزمونی شرکت خواهند کرد که طی آن ۱۶۵۶ نفر جذب می‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ورودی  از دانشگاه فرهنگیان به مدارس را  نیز ۱۸۶۹ نفر ذکر کرد و گفت: در سال جاری،  مجموع ۱۰ هزار و ۸۲۰  نفر و  با احتساب قراردادی که در پیش رو داریم ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر به جمعیت  معلمان آموزش و پرورش استان  اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که حدود ۷۰۰۰ نفر مشمولین و  متقاضیان  بازنشستگی در سال جاری هستند بر همین اساس پیش‌بینی می‌کنیم که با افزایش بیش از ۴۰۰۰ نفری، مهر سال آینده را شروع کنیم و کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم