Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بی توجهی به تذکر اخیر وی درباره لزوم ارائه توضیحات از سوی شهردار تهران درباره رویداد ۱۴۰۰، اعتراض کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، علی اعطا در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: جلسه گذشته بنده تذکری را درباره رویداد تهران ۱۴۰۰ مطرح کردم که چرا این رویداد متناسب با انتظارات نبوده است و اعلام کردم که وقتی شهردار با ۸ معاون خود به شورا آمد، انتظارات از این رویداد فراتر بود اما این موضوع تنها به معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی خلاصه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: متعاقب این تذکر نیز موضوع در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد و قرار شد از آقای جوادی یگانه معاونت اجتماعی شهرداری تهران در این باره دعوت شود. اما در دستور جلسه امروز همین موضوع به ارائه گزارش درباره اقدامات انجام شده در نوروز تقلیل یافته است.

وی تاکید کرد: اگر تصمیمی در جلسه هیئت رئیسه گرفته می‌شود باید نسبت به آن دقت شود. بنده نسبت به این موضوع گله مندم به طور کلی تذکر بنده مورد توجه قرار نگرفته و مورد تقلیل قرار گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: این در حالی است که طبق تذکر بنده باید شهردار تهران برای توضیح درباره اقدامات انجام شده در رویداد ۱۴۰۰ توضیح می‌داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: علی اعطا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟