Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده شیراز و زرقان در مجلس، با انتقاد شدید از عملکرد شهرداری شیراز، خواستار حضور پررنگ تر دستگاههای نظارتی بر عملکرد این نهاد شد.

به گزارش دریافتی آریا،ابراهیم عزیزی در همین رابطه اظهار داشت: مدتی است که شاهد اقدامات خلاف شهرداری شیراز در عرصه های مختلف هستیم و علی رغم تذکرات جدی به مسوولان شهرداری، همچنان این اقدامات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: جدا از اقدامات خلاف و بدون توجه به اولویت شهرداری شیراز، پرسش اینجاست که چرا دستگاههای نظارتی این جرائم و تخلفات را رصد نکرده و برخورد لازم را انجام نمی دهند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز امروز پروژه های فاقد اولویت که موجب تضییع حقوق مردم می شود را در حالی دنبال می کند که کارهای مهم و اولویت دار کلان شهر شیراز همچنان بر زمین مانده است.

عزیزی به نمونه ای از کارهای خلاف مقررات شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهرداری تبدیل به محیطی سیاسی شده و به جای کار و خدمت به مردم، تنها پاسخگوی منافع حزبی و جناحی است.

او افزود: تبدیل وضعیت نیروهایی که دارای گرایش سیاسی خاص هستند واقعا چه معنایی جز گروکشی باندی و جناحی می دهد؟ پاسخ شهردار شیراز به این وضعیت چیست؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: شهرداری در حالی پروژه بی اولویت خیابان ارم را دنبال می کند که در مناطق جنوب شهر شیراز مشکلات فراوانی از نابسامانی ها را مشاهده می کنیم. آیا مردم جنوب شهر شیراز حق حیات و زندگی سالم ندارند؟

عزیزی همچنین به مانع تراشی شهرداری برای اجرای زیرساخت های مخابراتی و ارتباطاتی اشاره کرد و گفت: ما در تهران با تلاش مضاعف و پیگیری بسیار، موافقت وزیر ارتباطات را برای انجام زیرساخت های ارتباطی در کلان شهر شیراز می گیریم آن وقت می بینیم که هر جا می خواهد کاری صورت گیرد، شهرداری به بهانه های مختلف مانع از اجرای آن شده است!

نماینده شیراز و زرقان در مجلس خاطرنشان کرد: این رویکرد شهرداری به هیچ عنوان قابل قبول نیست و ضرورت دارد دستگاههای نظارتی بر عملکرد شهرداری شیراز نظارت قوی تری اعمال کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس شهرداری شیراز شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، دل‌بوسکه به این ترتیب کسی خواهد بود که بر عملکرد فدراسیون فوتبال اسپانیا در ماه های آینده نظارت خواهد کرد. 

بعد از برکناری لوئیس روبیالس و جنجالی های اخیر در مورد واگذاری میزبانی سوپرجام اسپانیا به عربستان، پلیس به دفاتر فدراسیون یورش برد و چندین نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. مسئله ای که به دخالت دولت منجر شد و فیفا و یوفا نیز سریعا به اسپانیا هشدار دادند.

امروز آلگریا واگذاری کمیته نظارت به یک چهره مشهور فوتبالی را تایید کرد تا از فشار یوفا کاسته شود: «هفته گذشته ما کمیسیون نظارت بر فدراسیون را ایجاد کردیم. یک نهاد سرپرستی و نظارتی که سه هدف دارد. اول، نمایندگی فوتبال اسپانیا دوم، اطمینان از شفافیت و عملکرد خوب در روند انتخابات پیش رو و سوم، موفقیت در برابر چالش هایی که فوتبال اسپانیا در پیش دارد، جام ملت های اروپا، بازی های المپیک و جام جهانی 2030، من افتخار دارم ویسنته که دل بوسکه را به عنوان رئیس این نهاد اعلام کنم.»

دل بوسکه، چهره ای محبوب و مردمی، سال ها مربی و بازیکن رئال بود و با این تیم به افتخارات داخلی و بین‌المللی زیادی رسید (از جمله دو لیگ قهرمانان). او اسپانیا را نیز قهرمان جام جهانی 2010 و یورو 2012 کرد. 

دیگر خبرها

  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا