Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@06:40:11 GMT

بسیج: در کنار کادر درمان با کرونا مبارزه می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۵۰۲۱

بسیج: در کنار کادر درمان با کرونا مبارزه می کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با مدیریت و بازگشت به روند طبیعی با توجه به پیش بینی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده جهت تولید واکسن بومی، ان شاء الله در آینده بسیار نزدیک این ویروس منحوس را در کشور تحت کنترل کامل قرار می‌دهیم.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی در خصوص شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»  اظهار داشت: مقام معظم رهبری راهبرد امسال را تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها تبیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که با توجه به ظرفیت‌های کشور در حال حاضر هجدهمین اقتصاد موفق دنیا هستیم، ادامه داد: بر اساس یافته های موسسات معتبر بین المللی با سلسله توجه به ظرفیت‌های موجود اقتصادمان توانایی صعود به شش پله بالاتر را خواهد داشت و راه صعود اقتصاد کشور به پله‌های بالاتر را حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در ادامه تصریح کرد: تبیین منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تعریف و پیاده سازی نرم افزارهایی برای اقتصاد خانوار روستایی و شهری ناظر بر  مردمی کردن اقتصاد مقاومتی است.

سردار سلیمانی تولید را دلیل وفور کالا در کشور، صادرات کالا، ارز آوری، افزایش ارزش پول ملی و در نتیجه افزایش قدرت خرید مردم دانست و افزود: وظیفه بسیج به میدان آمدن با تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این راهبرد تبیین شده توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شروع کار بسیج در راستای تولید از سال‌های گذشته، اضافه کرد: امسال بسیج با آماده سازی کلیه ظرفیت ها در سراسر جغرافیای ایران اسلامی به دنبال پیاده سازی تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اقدامات جدید بسیج در مقابله با پیک چهارم کرونا، خاطرنشان کرد: ما هم به عنوان سازمان بسیج مستضعفین در کنار تمامی دستگاه‌های مسئول، وزارت بهداشت، کادر درمان و سایر مجموعه‌ها با تمرکز بر پیشگیری و قطع زنجیره ویروس به مبارزه با کرونا می‌پردازیم.

سردار سلیمانی راه مبارزه با کرونا را پیشگیری دانست و مطرح کرد: در اجتماعات مراقبت و پیشگیری‌هایی باید صورت گیرد که  دارای اولویت و ضرورت است.

وی با بیان این که تلاش می‌کنیم که این موج هم مدیریت کنیم، ادامه داد: با مدیریت و بازگشت به روند طبیعی با توجه به پیش بینی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده جهت تولید واکسن بومی، ان شاء الله در آینده بسیار نزدیک این ویروس منحوس را در کشور تحت کنترل کامل قرار می‌دهیم.

/ایسنا 

بیشتر بخوانید: درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

جرئیات جدید تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد