Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش سیستان وبلوچستان گفت: شهرستان خاش رتبه نخست تولید گوشت مرغ در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  شیرزاد کمالی مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: سال گذشته در ٣٧ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی شهرستان خاش در مجموع سه دوره سه میلیون و ۵۵٠ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد که حاصل این میزان جوجه ریزی تولید پنج هزارو ٣۶٣ تن گوشت مرغ بوده که به بازار مصرف عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس سرانه مصرف، میزان گوشت مرغ مورد نیاز سالانه شهرستان چهار هزارو ٢٧٣ تن است.

مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: برای تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ بزودی کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان بازگشایی شده و یک واحد تولید جوجه یکروزه نیز در حال ساخت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولید گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر به نام انسان‌هایی نامگذاری شده که با دستان توانمند خود و استفاده از استعدادهای بی‌نظیرشان فردایی روشن را برای جامعه رقم می زنند.

در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" قطعا این کارگران هستند که می‌توانند؛ با همت والای خود به حرکت چرخ تولید در کشور شتاب دهند و در جهت توسعه این مرز و بوم حرکت کنند.

از مسوولان هم انتظار می‌رود در مقام تقدیر عملی، رسیدگی به جامعه کارگری و پاسخ به انتظارات آن‌ها و حمایت قانونی، تامین آبرومند معیشت و زندگی، حقوق کافی و امنیت شغلی کارگران را دنبال کنند.

اینجانبان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران زحمت‌کش و ارجمند این روز را به تمامی کارگران فعال در عرصه تولید و پیشرفت جامعه تبریک عرض کرده و سعادت و دوام توفیقات این قشر پرتلاش جامعه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد