Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در آیین معارفه دادستان نظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با طرح بازگشت به سنگر و خبرهای جدید در رابطه با این طرح گفت: ما این طرح را به این منظور طراحی کردیم که سربازان تصور نکنند که حالا که از خدمت سربازی فرار کردند دیگر نمی‌توانند برگردند، بعضی از آن‌ها از این موضوع می‌ترسیدند، ما کفتیم به سنگرهای خود برگردید و خدمت خود را تمام کنید و بعد از پایان خدمت از معافیت‌های قانونی برخوردار می‌شوید بنابراین آن‌هایی که هنوز به خدمت برنگشتند، برگردند و تا الان بیش از ۳۰ هزار نفر در مدت کمتر از دو سال برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: این ۳۰ هزار نفر فرار از خدمت داشتند و خدمت خود را انجام دادند و از معافیت‌ها هم بهره‌مند شدند. به لحاظ اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام دادیم فرار از سربازی کم شده است که این نتیجه خوشایندسازی محیط خدمت، لباس‌ها، غذاها و... و برخورد مسئولان با آن‌ها بوده که بسیار کارساز بوده است.   بهرامی در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده هواپیمای اوکراینی گفت:  کار این پرونده در دادسرا تمام شده است، کیفرخواست امضا شد و ان‌شاءالله در دادگاه در سال جدید رسیدگی می‌شود.   رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ارتباط با پرونده شکایت عنابستانی از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکل و قصوری داشته ارائه نکردند و اگر دلیلی بیاورند رسیدگی می‌کنیم.
وی در رابطه با سرباز گیلانی و سوءاستفاده از این قضیه گفت: همه ما وظیفه داریم در چارچوب اخلاق رفتار کنیم و مجموعه اسلام اصول دین، فروع دین و اخلاق است و همه باید در قالب اخلاق رفتار کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح معارفه دادستان نظامی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد