Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@07:43:37 GMT

نحوه ورود و خروج خودروها به و از شهرهای قرمز و نارنجی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۵۶۱۴

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی در حال حاضر ترافیک در تمامی جادههای کشور روان و در حال حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساعت ۰۰:۲۰ روز جاری، ۱۷ فروردین‌ماه، یک مورد حادثه تصادف ناوگان عمومی گزارش شد که در محور گرمسار-سرخه استان سمنان رخ داد. این اتوبوس با ۲۰ نفر سرنشین از مبدا قم به مقصد مشهد در حرکت بوده که اتوبوس اسکانیا با خروج از جاده دچار حادثه می شود. بر اساس بررسی ها علت این حادثه عدم توجه به جلو بوده که منجر به مجروح شدن دو تن شده بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت و ممنوعیت های اعمال شده در پی تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا نیز اظهار کرد: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها هم ممنوع است.

وی با بیان اینکه ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها، جاده ها و تیم‌های گشتی پلیس انجام می شود گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد شبانه خودروها در تمامی شهرهای گروه قرمز، نارنجی،‌ زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت نحوه ورود خروج خودرو شهر قرمز نارنجی ویروس کرونا اعمال ماه شعبان حمید صفت سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد

 در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدار‌های خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند