Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@10:29:12 GMT

تمدید زمان اردوی تیم ملی آب‌های آرام

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۵۶۳۷

اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در بخش بانوان و آقایان تا ۵ اردیبهشت ماه تمدید شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی آب‌های آرام که پیش از این قرار بود ۱۶ فروردین به پایان رسد تا ۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.

قایقرانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که نیمه اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود آماده می‌کنند و دور پایانی اردوی این تیم در دریاچه آزادی و بندرانزلی ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایرج اقلیمی سرمربی، ایمان پورعزیز مربی کانو، مهسا مجللی مربی بانوان و عباس صیادی سرپرست اردوی بندرانزلی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

هدیه کاظمی از هرمزگان و الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از گیلان در بخش کایاک بانوان، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانوی بانوان، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، امین بوداغی از مازندران و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک آقایان و عادل مجللی از گلستان، محمدنبی رضایی از مازندران، شاهو ناصری از کردستان، محمد عباسی از گیلان، سبحان بیرانوند از لرستان و عرفان زنده‌پی از بوشهر در بخش کانوی آقایان نفرات دعوت شده به اردو هستند.

از نفرات حاضر در اردو عادل مجللی و محمد عباسی تمرینات خود را در بندرانزلی دنبال خواهند کرد. بیشتر بخوانید: مشخص شدن قایقرانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی آب‌های آرام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی آب های آرام آب های آرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!