Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:40:21 GMT

متینیان: تبر تیز سوء مدیریت از تیشه کند تحریم موثرتر بود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۵۷۸۵

متینیان: تبر تیز سوء مدیریت از تیشه کند تحریم موثرتر بود

یک عضو کمیسیون انرژی در مجلس با تاکید بر اینکه بیاییم برای نجات اقتصاد جامعه فکری بیندیشیم عنوان کرد: معتقدم تبر تیز بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها از تیشه کند تحریم های دشمن بر پیکره مردم موثرتر بود.

به گزارش ایسنا، ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمایندگان مجلس بیاییم در کنار هم برای آبادانی کشور تلاش کنیم، طرح های دسته دو و سه را کنار بگذاریم و به اولویت ها بپردازیم، معیشت  و اشتغال را در اولویت قرار دهیم، از بازی های سیاسی دست بکشیم و راست و چپ را کنار بگذاریم و به معنای واقعی کلمه خدمت به مردم را سرلوحه کار مجلس قرار بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحریم ها بی تاثیر نبود، اما معتقدم تبر تیز بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها از تیشه کند تحریم‌های دشمن بر پیکره مردم موثرتر بوده و بر اقتصاد کشور می کوبد، بیاییم برای نجات اقتصاد جامعه فکری بیندیشیم، اقتصادی که در تامین و ساماندهی کالاهای اساسی ناتوان است، بازار خودرو، دارو و بورس که جای خود دارد، بیاییم تا دیر نشده صدای مردم را بشنویم و برای رفع مشکلاتشان شبانه روزی کار، تلاش و مجاهدت کنیم زیرا مردم ما شریف و شایسته بهترین ها هستند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با اشاره به ثروت ها و نعمات استان خوزستان بیان کرد: اما به رغم وجود این همه ثروت متاسفانه مردم این استان در محرومیت، فقر و رنج به سر می برند، رهبر کبیر انقلاب زیبا فرمودند که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است و مردم استان منتظرند تا مسئولین کشور اعم از دولتی ها تا مجلسی چگونه دین خود را به مردم خوزستان ادا خواهند کرد، مردم شهرهای خوزستان با دارا بودن رودخانه های پرآب نباید مشکل آب شرب داشته باشند؛ چگونه می شود آب رودخانه های خوزستان تا استان های دیگر برود اما مردم شهرستان های ما از نعمت آب شرب بی بهره باشند؟ سهم مردم مظلوم رامهرمز و رامشیر از نفت، فقط دود و آلودگی هوا و بیماری های حاصل از این آلودگی ها است، بیکاری و سردرگمی جوانان ما از معضلات اساسی امروز جامعه است در حوزه انتخابیه بنده نرخ بیکاری به قدری زیاد است که بیان آن شرم آور است، امروز موضوع اشتغال مطالبه به حق مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خوزستان كميسيون انرژي استان خوزستان استان ها سیاسی ابراهیم متینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان