Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:53:47 GMT

مشتریان دلیخت بند فسخ او را فعال می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۵۹۰۶

مشتریان دلیخت بند فسخ او را فعال می‌کنند؟

مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس که به نظر در پی جدایی از بیانکونری است؛ با بند فسخی که در قراردادش دارد، می‌تواند به هدفش برسد اما به شرط آنکه باشگاهی حاضر شود مبلغ سنگین این بند را بپردازد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتشار اخباری مبنی بر تمایل ماتیس دلیخت برای جدایی از یوونتوس، حالا فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش می‌دهد که این مدافع هلندی بند فسخی 150 میلیون یورویی در قراردادش با یوونتوس دارد که قابلیت فعال شدن در تابستان پیش‌رو را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این می‌تواند بهترین فرصت برای مشتریان دلیخت 21 ساله باشد تا او را از یوونتوس به خدمت بگیرند، هرچند باید دید که آیا در شرایط اقتصادی کنونی آیا باشگاهی حاضر به پرداخت چنین رقمی به یوونتوس برای خرید این بازیکن است یا خیر!

روز گذشته برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند؛ ماتیس دلیخت که در تابستان 2019 با قراردادی پنج ساله و در ازای 75 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست از پیوستن به جمع راه‌راه‌پوشان تورین پشیمان است و تمایل دارد راهی بارسلونا شود. با این حال گفته می‌شود باشگاه یوونتوس تمایلی به فروش دلیخت ندارد، بازیکنی که تاکنون در 64 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته است.

فرصت آخر یوونتوس به پیرلو/ زمزمه بازگشت آلگری پس از ملاقات با آنیلی

یوونتوس این فصل فراز و نشیب زیادی داشته و در حالی در حال حاضر در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست که آنها در مرحله  یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط پورتو از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. دلیخت به همین خاطر می‌خواهد به تیمی برود که بتواند جام‌های بیشتری را به دست بیاورد.

همه‌‌گیری بیماری کووید- 19 خسارات مالی قابل‌توجهی به باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله باشگاه‌های اسپانیایی زده است که در یکی از این موارد باشگاه بارسلونا فقط به تنهایی 1.2 میلیارد یورو بدهی دارد و همین کار خوان لاپورتا را برای تقویت تیم تحت‌هدایت رونالد کومان سخت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا یوونتوس بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی