Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا طریقی‌نیا روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه در سال ۱۳۹۸ دوهزار و ۴۷۷ ماموریت در این شهرستان انجام شده بود، افزود: در طول سال گذشته که تا حدودی همه با شرایط ناشی از کرونا مواجه شدند، ۱۶۵ مورد اطفای حریق و ۷۳ مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان این شهرستان در نقاط مختلف شهری و روستایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات این آتش‌سوزی‌ها، ادامه داد: مهار ۵۵ فقره آتش‌سوزی در اماکن مسکونی، هفت فقره در واحدهای تجاری و صنفی، ۱۵ مورد در واحدهای تولیدی و ۱۸ مورد نیز آتش‌سوزی خودرو از سوی آتش‌نشانان این شهرستان در مناطق شهری انجام  شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت پنج مورد آتش‌سوزی باغ و مزرعه، ۱۶ واحد مسکونی، یک واحد تجاری و نیز ۹ انباری و تل علوفه و چهار مورد آتش‌سوزی علف‌های هرز در مناطق مختلف روستایی این شهرستان مهار شد.

«طریقی‌نیا» با اشاره به اجرای عملیات‌های امداد و نجات توسط آتش‌نشانان این شهرستان نیز بیان کرد: در طول سال گذشته ۷۳ مورد عملیات در این زمینه برای خدمات‌رسانی به مردم در مناطق شهری و روستایی انجام شد.

وی اظهار داشت: در این مدت عملیات امداد و نجات در  زمینه وقوع  ۱۷ مورد سانحه جاده‌ای، ۲۴ مورد رهایی از آسانسور و ۹ مورد نیز امداد در زمینه رهاسازی فلزات حلقوی انجام شد.

وی ادامه داد: چهار مورد رفع خطر، سه مورد کشف جسد در مخزن سدها توسط غواصان آتش‌نشانی، پنج مورد امداد و نجات از غار و چاه، ۲ مورد نجات از آوار و گوبرداری، ۱۲ مورد رفع مزاحمت حیوانات موذی و هفت مورد امدادرسانی در زمینه آب‌گرفتگی از دیگر عملیات‌های امداد و نجات این سازمان طی سال گذشته به شمار می‌رود.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه اضافه کرد: در طول سال گذشته ۷۱۸ مورد نظارت بر واحدهای مسکونی و تجاری این شهرستان در زمینه برخورداری از استانداردهای ایمنی توسط این سازمان انجام شد که ۵۳۰ مورد از آنها به صدور پروانه و ۱۸۸ مورد نیز به صدور مجوز پایان‌کار منجر شد.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۵ طرح ایمنی مسکونی، تجاری و صنعتی و نیز ۲۵ مورد استعلام صنفی و ۲۳۱ مورد مکاتبه اداری توسط این سازمان انجام شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آموزش همگانی در این سازمان، بیان کرد: در این مدت کلاس آموزش اطفای حریق و امداد و نجات برای ۲۶۰ نفر برگزار و ۱۵ مورد همکاری با دستگاه‌ها و نهادها در زمینه آموزشی و پیشگیری انجام شد.

کهن‌شهر مراغه با سه هزار و ۱۲۰ هکتار مساحت دارای سه ایستگاه آتش‌نشانی است؛ این شهرستان با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها آتش نشانی آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آذربایجان شرقی مراغه آتش نشانی آذربایجان شرقی مراغه اخبار کنکور امداد و نجات سال گذشته آتش نشانی آتش سوزی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی