Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، «ماه عاشقی» ویژه برنامه لحظه‌های ناب و معنوی افطار است که با بخش‌های مختلف، این لحظه‌ها را برای روزه داران دلنشین و زیباتر می‌کند.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدامین رضوی و اجرای احمد باقری یک ساعت قبل از اذان مغرب تقدیم میهمانان خوان گسترده الهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور کارشناسان مذهبی در استودیو و پرداختن به مسئله روزه داری و آثار و برکات این ماه، سفره‌های ساده و ثبت لحظه‌های روزه داری مشاغل خدمت رسان در لحظات افطار و همچنین کادر درمان که با زبان روزه مشغول خدمت هستند، بخش پزشکی و ارائه فواید روزه داری و تغذیه مناسب، تفسیر آیات قرآن مجید، مصاحبه با افراد خیر در استان، گزارش و مصاحبه با روزه اولی ها، تشریح نامه ۵۳ نهج البلاغه و کلام حضرت علی (ع) به مالک اشتر و پرداختن به موضوع انتخابات، هر یتیم یک حامی و انعکاس موضوعات ملی و مذهبی در برنامه از بخش‌های متنوع برنامه ماه عاشقی است.

معاونت سیما با برنامه «تا آسمان» به تهیه کنندگی داریوش نیکبخت و اجرای جمال خدابخشی سحر‌های ماه نزول رحمت الهی به مدت یک ساعت میهمان هم استانی‌ها می‌شود.

دعا‌ها و احادیث روز‌های ماه مبارک رمضان، بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضور کارشناس مذهبی و صحبت پیرامون احکام ماه رمضان و روزه داری، مناجات نامه و تصاویر زیبای گرافیکی به همراه گفتار متن، معرفی نخبگان و افراد برجسته قرآنی دارای مقام، سفره‌های ساده مشاغلی که هنگام سحر مشغول کار و فعالیت هستند، حکایت‌های عرفانی به صورت گرافیکی و گفتار متن به همراه نقاشی که همزمان اجرا می‌شود، هر یتیم یک حامی، پرداختن به وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنین موضوع انتخابات و مناسبت‌های ملی و مذهبی از بخش‌های متفاوت برنامه تا آسمان هستند.

مراسم معنوی جزء خوانی و ترتیل قرآن کریم هم ساعت ۱۸ تا ۱۹ از مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد و شبکه استانی سیمای جهان بین پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید

برنامه‌هایی که نوروز در تلویزیون بیشتر دیده شدند+فیلم

معاونت صدای شبکه استانی جهان بین، افطار‌های ماه ضیافت الهی با برنامه «سفره آسمانی» میهمان لحظه‌های ناب هم استانی هاست.

این برنامه به تهیه کنندگی کبری موسوی و مهشید موسویان، گویندگی مرضیه رفیعی و فرزین مظفری، گزارشگری مجید عالی پور و علیرضا فیاضی و نویسندگی زهرا احمدی و کبری حیدری ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ از صدای استانی پخش می‌شود.

گزارش از مؤمنان خیر در این ماه، گزارش از مشاغلی که در لحظه‌های افطار مشغول خدمت رسانی هستند، موسیقی و ترانه، ادعیه و احادیث مرتبط با ماه خدا، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، مباحث کارشناسی متناسب با موضوع برنامه، حکایت‌های آموزنده در قالب نمایش، مصاحبه با مدافعان سلامت، گزارش از کمک‌های مؤمنانه، تلفن و پیامک‌های مردمی، اصطلاحات محلی ویژه این ماه و آوا‌های مناسب ماه مبارک رمضان از بخش‌های بسیار متنوع ویژه برنامه افطار‌های صدای جهان بین هستند.

در سحر‌های عرفانی ماه بندگی خدا، شنیدن برنامه رادیویی گلبُنگ" خالی از لطف نیست به تهیه کنندگی و نویسندگی مریم رضوی و فاطمه دهقانی، گویندگی حامد ایرج پور و گزارشگری مصطفی راد روی آنتن می‌رود.

قرائت دعا‌های ماه رمضان با صدای قاریان برجسته، موسیقی و ترانه، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، یک نکته از هزاران و سخنان حجت الاسلام ماندگاری، ضیافت و اعمال روز‌های ماه مبارک، بخش فضل قرآن و فضیلت قرائت قرآن کریم، نجوای خلوتیان و شرح دعای ابوحمزه ثمالی، جرعه‌ای از احکام و یک نکته شرعی، امیر بیان و حکمت‌های نهج البلاغه و هم خوانی متناسب با اوقات دلنشین سحر از قسمت‌های مختلف این برنامه هستند.

معاونت خبر با تولید هشت گزارش در خصوص آیین و رسوم مردم در نقاط مختلف استان، تهیه ۱۰ گزارش ویژه تأثیر ماه مبارک در مشاغل و معیشت مردم شهرستان‌های 10 گانه استان با همکاری خبرنگاران شهرستان ها، تولید شش گزارش با محوریت کمک‌های خیران، اقدامات عام المنفعه مردم محور، اشاعه فرهنگ عفو و بخشش، بهار مهربانی ها، پرهیز از تجمل گرایی و ترویج افطاری‌های ساده، پخش تولیدات مردم محور و تصاویر ارسالی شهروندان در ارتباط با ماه مبارک رمضان، اطعام مؤمنین و پرداخت گزارشی به مناسبت‌های ماه و رویداد‌های رمضان در استان، بهار قرآن را گرامی می‌دارد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید مجموعه فتوکامنت تصویری در ۱۰ قسمت ماه مبارک رمضان را ارج می‌نهد.

این مجموعه برگرفته از نامه ۵۳ نهج البلاغه و فرمان امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر به عنوان فرمانداری مصر است و در قسمت‌های کوتاه تصویری و شرح وظایف کارگزاران و زمامداران با شیوه‌ای هنرمندانه تولید و در فضای مجازی بارگذاری می‌شود.

همچنین تولید گزارش تصویری ویژه ماه مبارک رمضان، تولید عکس نوشته در ۱۵ قطعه، برگزاری پویش مسابقه با عنوان «فرمان امیر» به صورت روزانه در فضای مجازی و سیمای جهان بین، ایجاد صفحات ویژه در وب سایت، استفاده از ظرفیت اپلیکشین جهان بین همراه، معرفی ویژه برنامه‌های صدا و سیما، تقطیع ویژه برنامه‌های صدا و سیما و انتشار محتوا‌های تولید و تأمین در بستر‌ها از دیگر اقدامات معاونت فضای مجازی در ماه نزول قرآن است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان روزه داران برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی ماه مبارک رمضان تهیه کنندگی ویژه برنامه فضای مجازی روزه داری جهان بین لحظه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیازات ویژه صرافی کوینکس برای فارسی زبانان جهان

سرانجام مذاکرات دوجانبه "کی و چی" و "کوینکس" ساعاتی پیش به پایان رسید و "کی و چی" سفیر رسمی این صرافی بین المللی در میان فارسی زبانان سراسر جهان شد و توافقات زیر به عمل آمد:

1 - یکی از امتیازاتی که "کی و چی" در این توافق برای فارسی زبانان از "کوینکس" گرفته این است که از این به بعد، 10درصد از کارمزد هر تراکنش، به عنوان "پاداش" به حساب شان واریز می شود. تا پیش از این، چنین پاداشی وجود نداشت.

2 - همچنین کوینکس متعهد شده است در صورت رسیدن اعضای جدید فارسی زبان به تعداد مشخصی در بازه های زمانی، جوایز دلاری ویژه فارسی زبانان اختصاص دهد.

3 - در یکی بندهای این توافق آمده است که برای مشخص شدن این اعضا و بهره مندی شان از 10 درصد پاداش دائمی، نام keyochi به عنوان سفیر رسمی در فرم ثبت نام به عنوان کد رفرال یا دعوت، قید شود. (با حروف کوچک و بدون@)

4 - گروه تخصصی"کی و چی" نیز ملزم به آموزش افراد و نیز پشتیبانی و راهنمایی آنها شده است.

 با زدن روی این لینک عضو نسخه فارسی کوینکس شوید و اگر با نحوه عضویت و روش خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنایی ندارید با عضویت در کانال تلگرامی جدیدالتاسیس "کی و چی" در جریان دوره های رایگان و آنلاین آموزشی قرار بگیرید:  @keyochi

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • امتیازات ویژه صرافی کوینکس برای فارسی زبانان جهان
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران