Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خامسیان درباره دیدار برخی کاندیداهای اصلاح طلب با عارف گفت: به فراخور در طی ماه های گذشته این دیدارها بوده و غیر طبیعی نیست که بخواهد مورد توجه قرار بگیرد.

«علیرضا خامسیان»، چهره نزدیک به عارف، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص حواشی دیدار برخی کاندیدای احزاب اصلاح طلب با عارف گفت: عارف به عنوان یک شخصیت مورد وثوق جریانات مختلف و البته نظام محل مراجعه گروه ها، شخصیت ها، افراد مختلف و البته مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به فراخور در طی ماه های گذشته این دیدارها بوده و غیر طبیعی نیست که بخواهد مورد توجه قرار بگیرد.

او اظهار کرد: شاید در این دیدارها افرادی بوده باشند که در فضای رسانه ای کشور در بین کاندیدهای احتمالی1400 نام برده شوند. در چند و چون دیدارهایی که با جناب عارف به صورت انفرادی برگزار می شود، نیستیم ولی به هرحال این دیدارها معطوف به سابقه بوده و چیز تازه ای نیست.

خامسیان افزود: این دیدارها همیشه بوده ولی در این دیدارها ممکن است افرادی یا مسئولانی باشند که در فضای رسانه ای از آنها به عنوان کاندیدای احتمالی، نام برده شود. 

او در خصوص احتمال کاندیداتوری عارف نیز خاطرنشان کرد: عارف هر زمانی که بخواهد وارد انتخابات شود به مردم و یا رسانه ها اعلام می کند. من و یا دوست دیگر نیابتی از طرف او نداریم که بگوییم، کاندیدا می شود یا نمی شود. چیزی که در مواضع اخیر او مورد تاکید قرار گرفته این است که جریان اصلاح طلب و به عنوان جریان ریشه دار حتما فعالیتی خواهد داشت. حالا این جریان اصلاح طلب با چه طرحی وارد عرصه شود در گذر زمان مشخص می شود. 8

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه انتخابات انتخابات عارف انتخابات 1400 اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از ورود این صندوق به بازار خرید سیمان از طریق بورس در آینده نزدیک خبر داد، گفت: در ادامه حمایت‌های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه‌های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمان سازی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس صورت می‌گیرد، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی هم حمایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فولادهای خریداری شده در سال گذشته توسط این صندوق به زودی به پروژه‌های مسکن در نقاط مختلف کشور تزریق خواهد شد. بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۱۳ قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای‌عالی مسکن اقدام کند.

کد خبر 6090244 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت