Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:32:11 GMT

راه حل مصری‌ها برای مقابله با بحران سریال‌سازی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۳۱۷

راه حل مصری‌ها برای مقابله با بحران سریال‌سازی

سازندگان سریال‌های عربی تلاش می کنند با بهره‌گیری از چند قهرمان در یک سریال و ساخت سریال‌های کوتاه، با بحران سریال‌سازی مقابله کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، سریال‌های رمضانی عربی، امسال با چالش‌های جدی مواجه شده‌اند. یکی از این چالش‌ها اعتراض بازیگران و ستارگان عرب زبان به کاهش تعداد سریال‌های مناسبتی ماه رمضان و بیکاری شان در ایام کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگران در مصاحبه‌های تلویزیونی و یا در صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی بارها به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

بحران سریال سازی در مصر از چند سال گذشته آغاز شده و از سال قبل و با آمدن کرونا به اوج خود رسیده است؛ یکی از راه حل‌هایی که شرکت‌های تولیدی برای بهبود اوضاع در پیش گرفته‌اند ساخت سریال‌هایی با دو یا چند قهرمان است؛ بدین گونه که دیگر یک بازیگر نقش اصلی را بر عهده ندارد و بدین ترتیب بازیگران بیشتری فرصت کار کردن و دیده شدن دارند.

یکی دیگر از راه‌حل‌های بحران سریال سازی در مصر، ساخت سریال‌هایی کوتاه است. گاهی نیز مانند آنچه که در سریال «میان آسمان و زمین» اتفاق افتاده هر دوی این راه‌حل‌ها در یک اثر با هم ترکیب می‌شوند. یکی دیگر از سریال‌های کوتاه مصر برای ماه رمضان سریال «کووید۲۵» است که از نیمه دوم ماه رمضان پخش می‌شود.

مصر برای ماه رمضان امسال حدودا ۲۷ سریال تلویزیونی می‌سازد، البته ممکن است برخی از این سریال ها به خاطر شرایط ویژه‌ای که بیماری کرونا برای تمام سریال سازان دنیا به وجود آورده به پخش نرسند و برخی از سریال‌هایی که قبلا توسط شرکت‌ها تولید شده و آماده پخش هستند به این لیست اضافه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال های عربی سریال مصری سریال ماه رمضان بحران سریال سازی ماه رمضان سریال ها راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: شرکت‌های آب و برق استان بوشهر علیرغم ترافیک کاری بالا، اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی و قرآنی دارند.

علیرضا یزاف خاطرنشان کرد: وزارت نیرو همواره یکی از دستگاه‌های شاخص در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی بوده است و حمایت مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در استان بوشهر از امور فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: همه اتفاقات فرهنگی و دینی که در شب‌های ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال رقم می‌خورد باعث می‌شود تا ارزش خدمت رسانی تخصصی دستگاه‌ها به مردم دوچندان شود.

امام جماعت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نمازخانه کوی آبشیرین کن در طول ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات پیش از ماه مبارک رمضان، اقدامات متنوعی جهت همکاران صنعت آب و برق و خانواده‌های ایشان در نمازخانه کوی آبشیرینکن انجام شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مطلق گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه فرزندان همکاران، بیان احکام و مسائل دینی، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرائت قرآن از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین احیا شب‌های قدر و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت صنعت آب و برق در راستای مشاوره امور دینی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه است.

در ادامه این برنامه گروه نمایشی «عمو سید و خرگوش ناقلا» به اجرای تئاتر با هدف انتقال آمیزه‌های دینی پرداختند و از روزه اولی‌ها و فعالین مراسم قرآنی و نماز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091044

دیگر خبرها

  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است