Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:44:51 GMT

پلیس در تحقق شعار سال پشتیبان دستگاه‌های مسوول است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۳۳۶

پلیس در تحقق شعار سال پشتیبان دستگاه‌های مسوول است

سردار محمدرضا میرحیدری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود:  پلیس به دنبال آن است که بتواند فرصت‌هایی را برای دستگاه‌های مختلف فراهم کند که بتوانند در شرایط تحریم ظالمانه سرفرازانه ملت را در مقابل وطئه‌های دشمنان یاری کنند.

رییس پلیس استان اصفهان افزود: پلیس به جِد پیگیر است تا بتواند نقش و رسالت خود را در راستای تحقق این فرمان در سالجاری عملی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تمام موفقیت‌های پلیس را در سال گذشته مدیون همکاری و همراهی مردم استان اصفهان دانست و گفت: در این راستا مناسبت‌های مختلف از جمله چهارشنبه آخر سال در اصفهان به آرامی سپری شد و این مهم نشات گرفته از فرهنگ غنی دینی و تمدن بالای مردم استان بود.

سردار میرحیدری افزود: این در حالیست که دشمنان از طریق شبکه‌های مختلف تلاش کردند تا احساسات جوانان را با استفاده از این فرصت تحریک کنند و مشکلاتی برای آنها بوجود بیاورند.

به گفته وی، این در حالیست که مردم استان اصفهان در چهارشنبه آخر سال با رعایت حرمت و پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری محدود مراسم در سطح محلات این شب را آرام و بدون دغدغه سپری کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به مراسم روزطبیعت در ۱۳ فروردین به عنوان سنت دیرینه برای مردم نیز اشاره کرد و گفت: امسال نیز همانند سال گذشته این روز با ممنوعیت برای تردد همراه بود و مردم استان حقوق سایر شهروندان را با پرهیز از تجمع و دورهمی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر رعایت کردند.

وی در بخش دیگری به اجرای طرح نوروزی پلیس از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین در استان اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به کاهش محدودیت‌ها حدود ۱۸ میلیون دستگاه خودرو در این ایام وارد استان شد که قابل قیاس با نوروز سال قبل نبود.

سردار میرحیدری ادامه داد: با همکاری و همراهی دستگاه‌های امنیتی، خدماتی و اجرایی استان با پلیس، مجموع سرقت‌ها در این ایام ۱۱ درصد و جرایم خشن ۵۷ درصد کاهش یافت.

وی به افزایش کشف ۴۷ درصدی مواد مخدر در ایام نوروز، ۱۳۸ درصدی سلاح و ۱۱۶ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و ۱۸۰ درصدی خرده فروشان و ۱۶۹ درصدی قاچاقچیان کالا در استان اشاره کرد و گفت: در مجموع در ایام نوروز میزان دستگیری‌ها نسبت به نوروز سال قبل ۱۶۲ درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی اصفهان افزود: در حوزه ترافیکی با توجه به افزایش سفرهای درون شهری در ایام نوروز، میزان تصادفات خسارتی ۶۱ درصد و تصادفات فوتی ۲۸ درصد کاهش یافت.

وی همچنین با اشاره به افزایش تصادفات خسارت یا فوتی در حوزه برون شهری در استان اصفهان گفت: در حوزه تصادفات خسارتی با افزایش ۶۳ درصدی و در حوزه تصادفات منجر به فوت با رشد ۲۵ درصدی مواجه شدیم.

سردار میرحیدری همچنین  با اشاره به عملکرد موفق پلیس در سال گذشته گفت: حوزه سرقت اماکن، نشات گرفته از نابسامانی ضایعاتی‌هاست زیرا برخی افراد معتاد و والگرد که اقدام به جمع‌آوری ضایعات می‌کنند در بسیاری از موارد اقدام به سرقت از اماکن و ساختمان‌های نیمه کاره و در حال احداث می‌کنند که پلیس درصدد ساماندهی آنها با کمک دستگاه‌های مسوول است.

وی تصریح کرد: در این راستا پلیس راه و راهور موظف شدند تا با وانت بارها و کامیون‌هایی که به جابجایی ضایعات اقدام می‌کنند برخورد قانونی داشته باشد.

  

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان انتظامی اخبار کنکور استان اصفهان مردم استان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محمد شعاعی، امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت -در همایش روز شوراها با بیان اینکه سه سال از عمر دولت مردمی سیزدهم سپری می‌شود که در این مدت پستی، بلندی و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داده است، اظهار کرد: عزم جدی بر این است که در جهت توسعه و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری، شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: این شعار، خاص و عمیق است و مدت‌هاست که از آن حرف زده می‌شود اما در عمل مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آنها و تحقق شعار سال همت مضاعف داشت.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت استان نیز از ابتدای سال و برای تحقق شعار اقداماتی را مورد توجه قرار داده است، افزود: تحقق شعار سال مختص به یک سال نیست، بلکه جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است که مردم را در تولید و توسعه مشارکت دهد و به دنبال آن عدالت اجتماعی و توازن نیز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه در توسعه اقتصادی می‌توان اعداد و ارقام اعلام کرد، اظهار داشت: نباید از توسعه اجتماعی فاصله گرفت چرا که این اصلی‌ترین شاخص، توانمندی و دارایی نظام مردم هستند.

شعاعی اقدام مهم استان را به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع با تولید و معیشت در ارتباط است و بر این اساس تمام ارکان دولت و دستگاه‌های مختلف باید دست به دست هم دهند تا شعار امسال محقق شود.

این مسئول با بیان اینکه در استانداری زنجان دو روز در هفته طی جلساتی مباحث مربوط به شعار سال رصد می‌شود گفت: موضوع مربوط به ارتقای تولید با مشارکت مردم با جدیت پیگیری و تلاش می‌شود این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 747878

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال