Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: سال ۱۴۰۰ به مدد الهی، سرآغاز تحول بزرگ و انقلاب جهانی برای اضمحلال و نابودی قدرت‌های استکباری، ضددینی و ضدبشری و اخراج آن‌ها از منطقه است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی در اولین جلسه فرماندهان و مدیران نیروی قدس در سال ۱۴۰۰، با اشاره به فراز و نشیب‌های سال گذشته و پدیده بیماری کرونا گفت: پس از شهادت شهید سلیمانی در اواخر سال ۱۳۹۸ و همزمان با شیوع پدیده کرونا، فشار حداکثری و بی‌ا‌مان نظام استکباری و رژیم تروریستی آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران و کل محور مقاومت برای شکستن اراده و مقاومت ملت عزیز ایران و محور مقاومت بیشتر شد و با اینکه نیروی قدس در سال ۱۳۹۹ از حضور پر برکت فرمانده عزیز و رشیدش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محروم بود و هر لحظه و هر روز فقدان این بزرگ‌مرد را احساس می‌کند، اما به حول و قوه الهی جمهوری اسلامی و محور مقاومت دستاورد‌های و پیروزی‌های بزرگی را در این میدان کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حجازی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیروزی‌های شکوهمند و غرورآفرین رزمندگان یمن در این روز‌ها گفت: موفقیّت‌ها نتیجه تلاش و کوشش، مقاومت و تسلیم نشدن در برابر فشار دشمن و اتکال و اتصال به خدا و ایمان راسخ به این مسیر و به وعده پیروزی و نصرت الهی است و ان‌شاءالله به زودی استخوان‌های ائتلاف متجاوزان از فشار‌های پابرهنگان یمن درهم خواهد شکست و آن چیزی که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز نویدش را دادند و پیش‌بینی کردند که بینی متجاوزان به خاک مالیده خواهد شد و این امر محقق شده و بیشتر خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: نخست وزیر رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی سال گذشته رسما اعلام کرد پایان سال ۲۰۲۰ میلادی باید سال پایانی حضور ایران در سوریه باشد و فشار‌ها طوری باشد که دیگر ایران در سوریه باقی نماند، اما علی‌رغم فشار‌ها و تهدیدات آن‌ها محور مقاومت با همان صلابت و قدرت و حتی کیفیت بهتر در سوریه حضور دارد و آن‌ها در تحقق اهدافشان شکست خوردند.

سردار حجازی با اشاره به جنگ روانی صهیونیست‌ها افزود: صهیونیست‌ها گاهی بار‌ها یک مقر و منطقه خالی را مورد هجوم قرار دادند و تلاش کردند تا با عملیات روانی، فشار رسانه‌ای و شانتاژ خبری درست کنند و با اخبار دروغین و شایعه پراکنی، کار‌های خود را بزرگنمایی کنند و اعلام می‌کردند که چند ده نفر از نیرو‌های محور مقاومت را شهید کرده‌اند تا با این دروغ‌ها فشار بیاورند، اما ملت عزیز ایران بداند به مدد الهی جمهوری اسلامی خاری است که در چشم و گلوی صهیونیست‌ها گیر کرده و با صلابت و اقتدار همچنان به نقش‌آفرینی خود با قوت ادامه می‌دهد و محور مقاومت در سوریه و لبنان مقتدرتر از گذشته در حال رشد و انجام وظیفه است.

جانشین فرمانده سپاه قدس در بخش دیگر سخنان خود در خصوص تلاش ناکام آمریکا برای بقاء در عراق گفت: دشمنان اسلام و به خصوص آمریکا و استکبار جهانی می‌خواستند در عراق صدای ملّت را خفه کنند و مقاومت ملت عراق را در هم بشکنند تا در آن‌جا باقی بمانند، اما موفق نشدند؛ رئیس جمهور آمریکا هم در روز‌های گذشته اعلام کرد که ایالات متحده در حال کاهش نیرو‌های خود در منطقه خاورمیانه است و برای اینکه حفظ آبرو کند و اقدامات ملّت‌های منطقه را کم‌اهمیّت جلوه دهد اعلام کرد یک سامانه پاتریوت را از عربستان سعودی خارج کرده است.

سردار سیدمحمد حجازی افزود: این سرآغاز خارج شدن و اخراج آن‌ها از منطقه است و این اراده قطعی ملت‌ها پس از به شهادت رساندن سردار دل‌ها شهید سلیمانی عزیز توسط رژیم خبیث آمریکا است که به زودی شاهد اخراج آمریکا‌یی‌ها از منطقه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار حجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محور مقاومت جمهوری اسلامی محور مقاومت نیروی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید طریفی حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری با موضوع ثبت نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ که امروز بعد از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: فردا ۱۹ اردیبهشت، ثبت نام دوره ابتدایی به صورت رسمی و کار سازماندهی امور سال آینده نیز آغاز می‌شود.

طریفی حسینی ضمن تبریک به معلمان عزیز، تصریح کرد: دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم، انتظاراتی از معلمان مطرح شد؛ اول، سرفصل تحول است که با توجه به نقشه راه تدوین‌شده و نگاشت مدرسه‌ای سند تحول آن را به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌کنیم و با برنامه مشخص مدرسه‌محور کار کیفیت‌بخشی را دنبال خواهیم کرد.

معاون وزیر آپ با اشاره به توانمندسازی معلمان، ابراز کرد: این د‌وره توانمندسازی به‌صورت ویژه در دوره ابتدایی نظام دوری را اجرا خواهیم کرد. این اتفاق با محوریت دانشگاه فرهنگیان و گروه‌های آموزشی نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تابستان امسال دوره توانمندسازی به صورت حضوری و مجازی انجام می‌شود، عنوان کرد: در این دوره قصد داریم معلمان را واجد شرایط کنیم تا کیفیت آموزشی را مدنظر داشته باشیم.

برنامه‌های پرورشی با هویت دوره ابتدایی انجام می‌شود

طریفی حسینی افزود: ارتباط تنگاتنگی با معاونت پرورشی و فرهنگی داریم؛ برنامه‌های پرورشی با هویت دوره ابتدایی انجام می‌شود. در حوزه تربیت بدنی و تامین زیرساخت ورزشی اقداماتی انجام دادیم.

وی اضافه کرد: هزار فضای ورزشی استاندارد درون مدرسه‌ای راه‌اندازی و تجهیز خواهیم کرد تا کیفیت در بخش ساحت زیستی افزایش پیدا کند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آپ، خاطرنشان کرد: معلمان علاوه‌بر انتقال دانش‌، به موضوع پرورش هویت دانش‌آموزان و کشف استعدادهای دانش‌آموزان باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

طریفی حسینی با بیان اینکه استعداد‌پروری و مهارت‌آموزی پروژه اصلی ماست، ادامه داد: به صورت ویژه از انعطاف در سند ۱۰۰ ساعت در اختیار مدرسه وجود دارد که علاوه‌بر برنامه‌های درسی باید برنامه‌ریزی کنند و متناسب با شرایط مدرسه فعالیت‌هایی را طراحی کنند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت نیروی انسانی بسیار مهم است، گفت: شیوه جذب آموزش و پرورش تغییر کرده است و دومین آزمون با رویکرد شایسته‌محوری ۲۸ هزار ر‌دیف استخدامی داریم که مرحله اول آن برگزار شده است. ارزیابی تکمیلی از روز گذشته شروع شده و تا خرداد ماه تکمیل شود و از مهر ماه از این معلمان استفاده خواهیم کرد.

طریفی حسینی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ایی برای فرهنگیان طراحی شده است، اظهار کرد: طرح شهید همت برای توانمندسازی معلمان انجام شده است. ۱۹۶ هزار از معلمان جدید‌الاستخدام هستند و دوره توانمندسازی را می‌گذرانند، ریل‌گذاری باید پیش روی ما باشد و برنامه‌های دوره ابتدایی را هدایت کنیم.

طریفی حسینی با بیان اینکه کیفیت مدارس دولتی یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: مجموع استخدام ها ۲۰۰ هزار بوده است و حجم استخدام‌ها نویدبخش این است که معلمانی را داریم که می‌توانیم حساب ویژه‌ای روی آن‌ها داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ۲۸ هزار نفر به عنوان معلم انتخاب می‌شوند و می‌توانند به عنوان معلم توفیق خدمت داشته باشند.

وی با اشاره به ماهیت جلسه، اظهار کرد: ستاد پروژه مهر در ابتدای فرآیندها و امور سال تحصیلی پیش رو تشکیل می‌شود که از اسفند مقدمات آن طراحی شده است.

طریفی حسینی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها ثبت‌نام دانش‌آموزان بوده و اولویت با ثبت نام پایه اول است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اولین ساماندهی پروژه ثبت‌نام با سال گذشته فرق آن چنانی نداشته است، اظهار کرد: از فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و هدف تسهیل‌گری در ارائه خدمت است.

وی با بیان اینکه قواعد کلی در آیین‌نامه اجرایی مدارس به صراحت آمده است، تصریح کرد: همچنین در این نوع از ثبت نام حق انتخاب بیشتری به والدین دادیم و در خصوص نظارت بر ثبت نام تیم‌هایی در مناطق مستقر می‌شوند که بر ثبت نام نظارت ویژه‌ای داشته باشند.

تایید اطلاعات‌شده توسط مدیر مدرسه انجام می‌شود

طریفی حسینی با بیان اینکه شرط ثبت‌نام در پایه اول سنجش نوآموزان است، ابراز کرد: همچنین باید نتیجه سنجش مشخص شده باشد، اگر خانواده‌ای نسبت به سنجش اقدام نکرده است باید ابتدا اقدام کند، سپس کار ثبت نام الکترونیک را انجام دهد؛ این امر یک نوع ثبت اولیه است و مدیر مدرسه شرایط دانش‌آموز را احراز می‌کند و پس از عدم وجود مشکل ثبت نام قطعی می‌شود.

وی افزود: ثبت اول توسط والدین و تایید اطلاعات ثبت‌شده توسط مدیر مدرسه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین