Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@12:52:55 GMT

اعلام فراخوان یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۴۷۶

اعلام فراخوان یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان از اعلام فراخوان یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) خبرداد و گفت: کنگره در این دوره با موضوع « نقش دعا در زندگی انسان » برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین « محمد علی لبخندان » در گفتگویی خبری اظهار کرد: این دوره از کنگره با موضوع کلی «نقش دعا در زندگی انسان» و محورهای نقش دعا بر سلامت اخلاقی جامعه از نگاه امام سجاد علیه السلام، بررسی نقش دعا در کاهش آسیب های اجتماعی از منظر امام سجاد علیه السلام، بررسی تاثیر دعا در امید بخشی و بهبودی بیماری های جسمی با توجه به ادعیه صحیفه سجادیه و نقش دعا در رفع مشکلات از منظر آموزه های امام سجاد عليه السلام با تاکید بر دعای هفتم صحيفه سجادیه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، آخرین مهلت دریافت آثار مقالات در کنگره یازدهم را ۳۱مردادماه۱۴۰۰ اعلام و به تفاوت های کنگره امسال با سال های گذشته اشاره کرد و افزود: از جمله تفاوت های این دوره با دوره های پیشین انتشار مقالات برتر تایید شده توسط هیات علمی کنگره در نشریه علمی تخصصی است که به اصحاب فکر و قلم انگیزه حضور و نگارش بیشتری را می دهد.

 

مدیرمسئول موسسه اندیشه‌های اسلامی سجادیه با بیان اینکه به ۱۲ مقاله برتر هدیه نقدی اعطا می شود، گفت: برنامه های کنگره، به روزهای برگزاری محدود نمی شود بلکه ما در طول سال با همکاری موسسه اندیشه های اسلامی سجادیه و با همکاری مجموعه های بین المللی همچون مجمع جهانی اهل بیت(ع) و جامعه المصطفی(ص) العالمیه و ... در طول سال برنامه های متعدد و متنوعی همچون انتشار کتاب و ... را در داخل و خارج از کشور اجرا می کنیم.

 

دبیر علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در ادامه بیان کرد: با توجه به گردش ماه های قمری و اینکه سالروز ولادت امام سجاد(ع) به نیمه دوم سال آمده است بنا داریم در دهه دوم عمر کنگره علاوه بر سالروز شهادت، بر سالروز ولادت امام سجاد(ع) نیز تمرکز داشته باشیم و در آن ایام نیز برنامه هایی را اجرا کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان درباره نحوه برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی «امام سجاد(ع)» در شرایط کرونایی کشور، خاطرنشان کرد: دوره دهم علی رغم برگزاری مجازی با استقبال کم نظیری همراه بود، چنان که در آئین افتتاحیه و اختتامیه آن چند هزار نفر به صورت مجازی شرکت کردند و ده ها وبینار مجازی در داخل و خارج از کشور با محور کنگره برگزار شد.

 

وی افزود: پست الکترونیک به نشانی:i.s.jj1400@gmail.com برای ارتباط علاقمندان با کنگره بین المللی «امام سجاد(ع) در نظر گرفته شده است.

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع فراخوان هرمزگان کنگره بین المللی امام سجاد ع نقش دعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا

پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت ضد مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق، در بحبوحه افزایش ابهامات درباره دادگاه لاهه که می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سایر مقامات این رژیم را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه مخفیانه صادر کند، اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین المللی را تهدید کردند.

الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا به دادگاه کیفری بین‌المللی نسبت به صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی هشدار دادند.

به نوشته اکسیوس، اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعضای کنگره تاکید کردند که در صورت صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی، در این زمینه بر روی قوانینی در حال کار است.

چند روز قبل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین‌المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین‌المللی را نیز تهدید کرد.

گفتنی است که نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگستری در تلاش است مانع از هرگونه صدور حکم تعقیب بین‌المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین‌المللی لاهه شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند