Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@06:07:22 GMT

فوتبال بانوان ایران، حرفه ای تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۴۸۲

دور جدید رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان ایران از فردا آغاز خواهد شد و به مدت شش روز ادامه خواهد یافت

به گزارش طرفداری، به مانند سال های قبل باز هم برنامه ریزی های لازم انجام شد تا لیگ دسته اول بانوان فوتبال برگزار شود. بازی هایی که به صورت متمرکز از روز چهارشنبه 18  فروردین ماه آغاز خواهد شد و به مدت شش روز یعنی از روز هجدهم تا بیست و چهارم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از چهار دسته مختلف یعنی شمال و جنوب و شرق و غرب ایران ، 19 تیم اعلام آمادگی کردند که از این جهت می توان آن را یک رکورد در فوتبال بانوان ایران به حساب آورد.

پس از پایان این بازی ها دو تیم به لیگ برتر فوتبال بانوان صعود می کنند و البته دو تیم سقوط کرده از لیگ برتر نیز به لیگ یکی ها می پیوندند. 

نکته مهمی که این روزها از فوتبال بانوان ایران به چشم می خورد برنامه ریزی درست و هماهنگ است که با کمترین مشکل باعث برگزاری بازی های لیگ برتر و لیگ یک می شود. اگر مشکلاتی ناخوانده مانند کرونا وجود نداشته باشد این بازی ها در زمان مورد اشاره آغاز می شود و طبق برنامه نیز به پایان می رسد. اتفاقی که در سال های اخیر آن را بارها دیدیم و شاید بد نباشد به هین دلیل باید تشکری از گلاره ناظمی(مسئول برگزاری فوتبال بانوان) و همکاران او در سازمان لیگ داشته باشیم که با توجه به شرایطی که بر فوتبال بانوان ایران حاکم است سعی در برگزاری کم نقص بازی های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال بانوان دارند.   

اخبار داغ 

با اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ | لیگ برتر تعطیل نمی شود! علی کریمی خطاب به عزیزی خادم: باشگاه ها نباید پاسوز نخبه گرایی شما شوند فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اعتراض لیونل مسی به قضاوت خایمه لاتره: او قصد دارد به من کارت زرد بدهد! یوونتوس و بایرن مونیخ در پی جذب استعداد گرجی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال بانوان ایران لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

دیگر خبرها

  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند