Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در حالی توانسته در 10 بازی اخیر لالیگا از 30 امتیاز ممکن 28 امتیاز کسب کند که اتلتیکو صدرنشین تنها 16 امتیاز به دست آورده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، بارسلونا در دو ماه اخیر روند فوق العاده ای داشته است. آنها توانسته اند در 10 بازی اخیر فاصله امتیازیشان با اتلتیکومادرید را به طرز قابل ملاحظه ای کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول این تعداد بازی تیم سیمئونه در حالی 14 امتیاز از دست داده است که شاگردان کومان تنها در کسب 2 امتیاز ناکام بوده اند. همین موضوع نیز باعث شده است تا امیدهای قهرمانی آبی و اناری ها که تا چند هفته پیش رویایی دور از دسترس به نظر می رسید حالا امکان پذیر به نظر برسد. 

اتلتیکومادرید در این فصل روند پر فراز و نشیبی داشته است. تیم سیمئونه در 10 بازی اخیر 4 تساوی 2 باخت و 4 شکست داشته است که برای تیمی که در کورس قهرمانی به سر می برد، آماری فاجعه بار است. آنها در این تعداد بازی 16 امتیاز کسب کرده اند و 14 امتیاز از دست داده اند. از سوی دیگر بارسلونا به خوبی توانسته از این فرصت استفاده کند و در 9 دیدار برنده شده است و تنها در مقابل کادیز به تساوی رضایت داده است و حالا رسیدن به جام قهرمانی برایش در دسترس به نظر می رسد. کلمنت لنگلت در مورد روند خوب بارسا در هفته های اخیر می گوید:

همه چیز نتیجه سخت کوشی ماست. در ماه های اخیر به سختی تلاش کردیم. در آغاز فصل مسائل مطابق میل ما پیش نمی رفت اما حالا همه چیز بر وفق مراد ما است.

این در حالی است که بارسلونا باید روز شنبه در الکلاسیکو به میدان برود و این مزیت را دارد که به خاطر حذف از لیگ قهرمانان استراحت بیشتری نسبت به رئال مادریدی داشته باشد که امروز یک دیدار سنگین مقابل لیورپول برگزار می کند. الکلاسیکو همیشه دیداری جذاب بوده است اما به نظر می رسد مسابقه روز شنبه تا حد زیادی تعیین کننده تیم قهرمان این فصل لالیگا باشد. 

شاگردان کومان روز شنبه جدال سختی مقابل رئال مادرید دارند اما صرف نظر از این دیدار، در حال حاضر از لحاظ کسب نتیجه در بهترین شرایط ممکن به سر می برند و با روحیه ای بالا پا به دیدار الکلاسیکو خواهند گذاشت. 

اخبار داغ 

با اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ | لیگ برتر تعطیل نمی شود! علی کریمی خطاب به عزیزی خادم: باشگاه ها نباید پاسوز نخبه گرایی شما شوند فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اعتراض لیونل مسی به قضاوت خایمه لاتره: او قصد دارد به من کارت زرد بدهد! یوونتوس و بایرن مونیخ در پی جذب استعداد گرجی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم