Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه ستادی کووید 19سال 1400 شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک با موضوع کنترل، پیشگیری از کرونا ویروس در سالن اجتماعات شهید سلیمانی این شبکه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک با اشاره به اهمیت انجام تست در این شهرستان بر نمونه گیری منظم و مستمر مراکز خدمات جامع سلامت تابعه و داشتن برنامه ای منسجم در خصوص این موضوع تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروغ خردمند افزود: با توجه به انجام مسافرت ها در ایام تعطیلات نوروز توسط پرسنل غیر بومی خصوصا صنایع این شهرستان که بیشتر به خارج از استان و شهرهای پرخطر صورت گرفته است، از این افرد هنگام ورود به شهرستان نمونه گیری کووید انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک یاد آورشد: از پرسنل صنوف پر خطر شامل: آرایشگاها، کبابی ها و سایر اصنافی که مستقیم با مردم در ارتباط هستند، نمونه گیری خواهد شد.

این جلسه با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک، فرزانه بنی هاشمی معاون بهداشتی و سایر کارشناسان ناظر ستادی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی این شبکه برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان تست کرونا خدمات جامع سلامت نمونه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: پزشکان و موسسه‌های تشخیصی-درمانی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، کیلینیک‌ها و پاراکلینیک‌ها طرف قرارداد در هر شرایطی ملزم به ارائه خدمت با رعایت کامل تعهدات و پوشش بیمه‌ای به بیمه شدگان هستند.
محمدحسین صفاری افزود: در زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند و یا نسخه نویسی الکترونیک امکان پذیر نباشد، این مراکز موظفند نسخ را به شکل کاغذی ثبت و پذیرش، و به بیمه شدگان خدمات ارائه دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: بیمه شدگان تخلف پزشکان و موسسه‌ها را در این خصوص را می‌توانند در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز