Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:35:44 GMT

فروش مرغ با قیمت بالا ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۷۵۰

فروش مرغ با قیمت بالا ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی پیش ازظهر سه شنبه در جمع مسئولان با هشدار نسبت به گرانفروشان و متولیان نظارت بر قیمت کالاهای اساسی اظهار داشت: فروش مرغ با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب ابلاغی ممنوع می‌باشد و واحدهای صنفی به هیچ عنوان حق فروش بالاتر از قیمت مصوب را ندارند.

کریمی افزود: شهروندان گرامی در صورت برخورد با گرانفروشی از سوی واحدهای صنفی و فروشگاه‌های مرغ، گزارش و شکایت خود را از طریق سامانه ۱۲۴ برای برخورد قانونی اعلام و پیگیری کنند، در صورت عدم برخورد قانونی با تخلفات، مراتب را به دادستان شهرستان خود اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران همچنین تاکید کرد: صرفنظر از سازمان تعزیرات حکومتی با عنایت به اینکه مرغ جز و کالاهای اساسی و ضروری شهروندان بوده و با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان، کنترل و نظارت برعرضه و توزیع مرغ به عنوان حقوق عامه در دستور کار کلیه دادستان‌ها قرار گرفته است.

وی گفت: علاوه بر برخورد با واحدهای صنفی متخلف، در صورت احراز ترک فعل و عدم نظارت از سوی مدیران متولی؛ برای ایشان نیز پرونده قضائی حسب دستورالعمل ابلاغی ریاست قوه قضائیه تشکیل خواهد شد.

کد خبر 5182612

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان ساری محمد کریمی تنظیم بازار ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه روز طبیعت گرگان انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا اراک خطبه های نماز جمعه محدودیت های کرونایی اردبیل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی