Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاوله مدیر آموزش و ‎پرورش مهاباد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: ثبت‌نام جذب داوطلبان سرباز معلم از امروز یک ‌شنبه ۱۶ فروردین آغاز شده است و دوشنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

شاوله افزود: آموزش وپرورش در نظر دارد از بین مشمولین وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس برای سال تحصیلی۴۰۰-۱۳۹۹ به عنوان سرباز معلم با رعایت مصاحبه و گزینش پذیرش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مشمولین واجد شرایط باید برگه آماده به خدمت (اعزام) بدون مهر غیبت و کسر خدمت اولیه به تاریخ اعزام اول تیر، اول مرداد و یا اول شهریور ۹۹ در اختیار داشته باشند و ارائه دهد.

مدیر آموزش و ‎پرورش مهاباد تصریح کرد: با توجه به برنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب مشمولینی که کسری خدمت ندارند، متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات نادرست و ناقص، ملزم به جبران خسارت ناشی از "خروج قبل از پایان سال تحصیلی" و هزینه‌های دوره آموزشی بدو خدمت هستند.

شاوله گفت:بر اساس این اطلاعیه تمامی پذیرفته شدگان نهایی سربازمعلمی در تاریخ یک تیر ۹۹ به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهند شد و کسانی که قصد ادامه تحصیل در دوره بالاتر را دارند پس از پذیرش نهایی در صورت قبولی امکان ترخیص آنان وجود ندارد.

مدیر آموزش و ‎پرورش مهاباد اضافه کرد: درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی سبب لغو اعزام می‌شود و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می‌شوند.

شاوله تاکید کرد: متقاضیان باید در مهلت ثبت نام، نسبت به ابطال در خواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی اقدام کنند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرباز معلم آموزش و پرورش پرورش مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده

وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..

طبق اعلام  وزارت آموزش و پرورش، این فرآیند قرار است از هفته آینده آغاز شود.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

آموزش و پرورش اعلام کرده است: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در پایان هفته و به منظور حفظ آرامش خاطر داوطلبان‌گرامی، زمان شروع به‌کار سامانه «مشاهده، تایید، ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» به هفته آینده موکول شد.

در ضمن، با هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که در نوبت های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ثبت نام‌نموده‌اند، می بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org ، اقدام به ورود از بخش سابقه تحصیلی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!