Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:35:47 GMT

دولت بازار ماه رمضان را تأمین کند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۷۹۴

دولت بازار ماه رمضان را تأمین کند

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس نادران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: خدا رحمت کند مرحوم گل آقا را که می گفت: «آقایان مسئول الان تابستان است و فردا که زمستان شد نگویید که غافلگیر شدیم. قرار است زمستان برف و باران بیاید، پس اقدامات لازم را انجام دهید تا مردم گرفتار نشوند».

وی بیان کرد: در حال حاضر لازم است به دولت این تذکر داده شود که هنوز ماه مبارک رمضان نیامده است، پس از الان فکری کنید تا فردا بحران مرغ و تخم مرغ مردم را گرفتار نکند و اگر هم عُرضه این کار را ندارید، حداقل به مردم بگویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولتمردان گفتند که ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف نشود تا مشکلات حل شود که ما هم حذف نکردیم و سوال ما این است که آیا مشکلات حل شد؟ برای گرفتاری های مردم چه کردید؟ واقعا ببینید مملکت را به چه روزی انداختید، خداوند ان شاءالله هدایتتان کند.

نادران اظهارداشت: یک نکته اساسی دیگر آن است که ظاهرا کرونا در ستاد ملی مبارزه با کرونا هدفمند جابه جا می شود و رئیس ستاد مبارزه با کرونا در جریان باشد که چگونه کرونا از ترکیه و اروپا به داخل کشور نمی آید اما اگر مردم به عتبات و شهرهای مقدس بروند یا در مراسم مذهبی حضور پیدا کنند، کرونا می گیرند؟

وی تصریح کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا فکر می کند باید به نوعی از خودش کرونازدایی کند تا نگاهش به مسائل ملی، دینی، مذهبی، گردشگری و تفریحی عوض شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نکته حائز اهمیت دیگر آن است که امروز در وین اتفاقاتی می افتد که روی همه شئونات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور اثرگذار است و متأسفانه رفتار دولت در هشت سال گذشته ما را نسبت به این مسئله نگران تر کرده است.

نادران گفت: علیرغم مصوبات مجلس و تأکیدات مختلفی که شده است، هیچ یک از مسئولان در جریان اتفاقات نیستند و در آستانه انتخابات دوگانه سازی هایی در حال شکل گیری است.

کد خبر 5182614 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: الیاس نادران ستاد ملی مقابله با کرونا ماه مبارك رمضان صحن مجلس مجلس شورای اسلامی صحن مجلس برجام اسحاق جهانگیری محمد باقر قالیباف وزارت امور خارجه محمدجواد ظریف هیئت دولت کمیسیون کشاورزی ایالات متحده امریکا سند همکاری ایران و چین انتخابات 1400 حجت الاسلام حسن روحانی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫#مجلس_۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫#مرکز_پژوهشها‬⁩ و ⁧‫#دیوان_محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫#دولت_تردمیلی_۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫#واقعیت_عینی_جامعه‬⁩ و ⁧‫#سفره_های_کوچک_شده_مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم: هر کسی به جز ⁧‫#قالی_باف‬⁩ ⁧‫#رییس_مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود