Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس از آغاز عملیات گازرسانی ۱۰ روستای شهرستان ابهر خبر داد و گفت: امیدواریم اهالی این روستا تا زمستان امسال از نعمت گاز بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ابهر اظهار داشت: به لطف خدا عملیات عمرانی گازرسانی 10 روستای شهرستان ابهر به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم هرچه زودتر اهالی این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق صحبت‌هایی که با مسئولان اداره گاز شده امیدواریم در زمستان امسال عملیات گاز این 10 روستا افتتاح شود، عنوان کرد: البته مسئولان این وعده را دادند که امسال عملیات گازرسانی افتتاح شود ولی فعلا این وعده قطعی نشده است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس افزود: بنابراین عملیات عمرانی گازرسانی در روستاهای آغور، چشمه‌بار، ینگه‌کند، گل تپه، قره آغاج، خوشنام، قزلجه، نایجوک، زره‌باش و مرشون آغاز خواهد شد.

تولید برق با سوخت میعانات گازی با موفقیت در جنوب کشور انجام شدطراحی نرم‌افزاری بومی برای بهینه‌سازی حفاری چاه‌های نفت و گازجمع‌آوری 1600 میلیون فوت مکعب گازهای مشعل در دستور کار نفت

وی در ادامه تشریح کرد: البته امیدی به گازرسانی این روستاها در سال جاری نبود چرا که بودجه‌ای برای این امر در نظر نگرفته بودند ولی در جلسه‌ای که برای دریافت مجوز عملیات گازرسانی به این 10 روستا با وزیر نفت برگزار کردم از وی درخواست کردم سرانه گازرسانی استان را افزایش دهند تا بتوانیم به این روستاها عملیات گازرسانی را آغاز کنیم. خوشبختانه وزیر هم موافقت کردند و این سرانه را افزایش دادند.

حجت‌الاسلام شجاعی در پایان گفت: متاسفانه برخی از روستاهای ابهر از نظر آب شرب و گاز در اوضاع خوبی قرار ندارند ولی با تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم امیدواریم این مشکلات به مرور زمان حل شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات گازرسانی عملیات گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود