Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:45:53 GMT

درخشش یاسین اینبار در ورزشگاه دستگردی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۹۸۵

یاسین سلمانی روز گذشته پس از اضافه شدن به ترکیب سپاهانی‌ها، فقط چند میلی متر با ثبت گل دوم بازی روی یک ضربه تماشایی فاصله داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سلمانی که یکی از مهره های کلیدی تیم جوانان ایران بود به دلیل لغو مسابقات مقدماتی جام جهانی جوانان مانند سایر بازیکنان این تیم ضربه سنگینی را متحمل شد. این هافبک خلاق اما توانسته با درخشش در بازی ها این فقدان را تا حدی جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلمانی روز گذشته بار دیگر به عنوان یکی از بازیکنان تعویضی محرم نویدکیا در شرایطی وارد زمین شد که تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بود و سایپایی ها برای جبران گل خورده تلاش می کردند؛ این بازیکن 19 ساله که نمایش هایش نوید آینده درخشانی برای او و فوتبال ایران می دهد، پس از اینکه از دقیقه 83 به جای محمد محبی وارد زمین شد، مدافعان و گلر تیم سایپا را به شدت به زحمت انداخت و فاصله ای تا ثبت گل دوم بازی نداشت.


سلمانی چند دقیقه پس از ورود به زمین با یک ضربه پای راست تماشایی توپ را با قدرتی مثال زدنی به زاویه مخالف منادی گلر نارنجی پوشان زد ولی بدشانس بود و ضربه او پس از برخورد به تیرک عمودی به زمین بازگشت. این بازیکن چند دقیقه بعد نیز بار دیگر با یک حرکت تکنیکی دو سه بازیکن سایپا را در محوطه جریمه به صورت عرضی جا گذاشت و بار دیگر با پای راست به توپ ضربه زد ولی شوت او اینبار برخلاب ضربه قبلی‌اش، قدرت آنچنانی نداشت تا منادی با یک واکنش خوب مانع از ثبت گل دوم بازی و البته گل سوم سلمانی در لیگ بیستم شود.


سلمانی پیش از این مقابل ذوب آهن و تراکتور موفق به گلزنی شده است و محرم نویدکیا از او به عنوان یک هافبک با ویژگی های فوتبال جهانی نام می برد.

 

یاسین سلمانی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یاسین سلمانی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!