Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز سه شنبه خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) حزب «کمونیست» اسلواکی و اتحادیه ملی دانشجویان سوریه در نامه ای به کمیسیون اتحادیه اروپا در بروکسل از طریق نمایندگی این اتحادیه در «براتیس لاوا» پایتخت اسلواکی اعلام کردند که ادامه سیاست های پوچ و اشتباه اتحادیه اروپا نسبت به مردم سوریه بار دیگر نفرت کور و تصمیم سیاستمداران اروپایی برای طولانی کردن درد و رنج مردم این کشور را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است که کشورهای غربی با باج خواهی سیاسی، بازسازی سوریه و دستیابی به پیشرفت در پیدا کردن راه حل بحران این کشور، آن را منوط به تسلیم سوریه در برابر دستورالعمل های خارجی می دانند بدون اینکه به خواسته های مردم آن توجه کنند.

همچنین در این نامه تأکید شده است که ادامه تحمیل تحریمهای یک جانبه اقتصادی علیه ملت سوریه و سیاست مجازات جمعی منجر به وخیم تر شدن اوضاع بشردوستانه و محروم کردن مردم این کشور از نیازهای اساسی زندگی می شود و بخش بهداشتی سوریه را در زمانی که با شیوع «ویروس کرونا» در حال گسترش است، بسیار تحت تاثیر قرار داده است.

در این نامه از اتحادیه اروپا خواسته شده  تا رویکرد واقع بینانه ای را نسبت به سوریه اتخاذ کرده و به گفت وگو و همکاری با آن بپردازد و مطابق با قطعنامه های سازمان ملل در پیشرفت راه حل سیاسی بحران، با این کشور همکاری کند.

سوریه در ۱۰ سال گذشته شاهد حضور گروه‌های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی بود و تاکنون صدها هزار کشته و میلیون‌ها آواره در داخل و خارج این کشور بر جای گذاشته است.

بحران سوریه با یک اعتراض محدود در ۱۵ مارس ۲۰۱۱ آغاز شد و با سوء استفاده دشمنان این کشور و دولت های خیانتکار عربی و حمایت غربی ها این واقعه به یک بحران تمام‌عیار تبدیل شد؛ بحرانی که با تحریک و حمایت های همه جانبه محور عربی، غربی، صهونیستی و ترکیه تا امروز دو میلیون زخمی و میلیون‌ها آواره در سوریه بر جا گذاشته است.

برچسب‌ها براتیس لاوا تروریسم سازمان ملل متحد سوریه اتحادیه اروپا اسلواکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم سازمان ملل متحد تروریسم سازمان ملل متحد سوریه اتحادیه اروپا اسلواکی اخبار کنکور اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران