Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خورشیدی روز گذشته در انتخابی بحث برانگیز به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال انتخاب شد. انتخابی که باعث شد از همان ابتدا انتقاد‌های زیادی را روانه فدراسیون فوتبال و خود او کند. به همین بهانه با سرپرست جدید تیم ملی گفت و گو کردیم.

خورشیدی درباره انتخابش و انتقاد‌های زیادی که از روز گذشته می‌شنود گفت: همه می‌گویند که من لابی کردم تا به این سمت رسیدم، اما این بحث اصلا درست نیست و همه می‌دانند که عزیزی خادم به هیچ وجه توصیه پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شخص دیگری هم جای من انتخاب می‌شد همین انتقادات را می‌کردند و در زمان انتخاب اسکوچیچ هم همه نسبت به این انتخاب انتقاد کردند.  

او افزود: من از نقد استقبال می‌کنم و معتقدم کسی که ظرفیت پذیرش نقد را نداشته باشد، پیشرفت نمی‌کند، اما نقد باید منصفانه باشد و در کار مشخص خواهد شد که من توانایی این سمت را دارم یا نه.

خورشیدی درباره سوابق کاری اش از حدود ۲۵ سال حضورش در فوتبال یاد کرد و گفت: من در تیم‌های فوتبال راه آهن و استقلال کار مدیریتی و اجرایی کردم. من مدرک مربیگری هم دارم و در تیم‌های راه آهن، استقلال تهران، استقلال اهواز، آلومینیوم اراک، پاس همدان، شهرداری تبریز، ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم سابقه کار فنی و مربیگری دارد. مدرک تحصیلی من هم با کارم مرتبط است و ترم آخر رشته مدیریت استراتژیک سازمان‌های ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد هستم.

مدیر جدید تیم ملی فوتبال با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری درباره استفاده از جوانان در کار‌ها افزود:  البته من خیلی هم جوان نیستم و ۴۹ سال سن دارد، اما باید کار‌ها را به جوانانی متخصص سپرد. همان طور که می‌دانید وزیر ارتباطات هم یک جوان است و دیگر دیدگاه‌ها در کشور تغییر کرده و کار‌ها را به جوان‌ها می‌سپرند.

خورشیدی درباره نحوه انتخابش نیز گفت: من نمی‌دانم چطور شد که من را انتخاب کردند، اما می‌دانم چندین گزینه دیگر هم وجود داشت و تیم مطالعاتی فدراسیون فوتبال با وسواس و دقت زیاد همه گزینه‌ها را بررسی و من را انتخاب کرد. حال در این میان قرعه به نام من دیوانه زدند و از همه پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال می‌خواهم که به من مشورت و پیشنهاد دهند تا نواقص را برطرف کنیم.

او درباره اینکه برخی رسانه‌های ورزشی از رد پای یک جادوگر در تصمیمات عزیزی خادم و به خصوص انتخاب خودش نوشته اند بیان کرد: من نمی‌دانم این مسائل از کجا سردر می‌آورد. نقد باید منطقی و علمی باشد و منتقدان انصاف را رعایت و خدا را هم در نظر بگیرند. برخی افراد فقط می‌خواهند فدراسیون فوتبال را بکوبند و نمی‌دانند که در حال ضربه زدن به تیم ملی هم هستند.

بیشتر بخوانید

غیبت فرشاد فرجی در تمرین امروز پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال لهستان تیم یاستربسکی با سرمربی کار کشته خود مارسلو مندز توانست با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان میخائیل وینیارسکی در تیم زاویرچه پیروز شود و با این برد قهرمان پلاس لیگای لهستان شوند.

یاستربسکی در این دیدار ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 18 پیروز شد تا همچون سال گذشته قهرمانی لیگ را به دست بیاورد. تیم زاویرچه نیز تنها ست دوم را با نتیجه 25 بر 21 برد و به مقام دومی بسنده کرد.

در این مسابقه ژان پاتری قطر پاسور فرانسوی یاستربسکی ونگل با درخشش خود ارزشمند ترین بازیکن میدان لقب گرفت و جام قهرمانی را به هوادارانشان هدیه داد.

یاستربسکی حالا خود را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل ترنتینو ایتالیا آماده خواهد کرد تا در صورت قهرمانی فصلی رویایی را به پشت سر بگذارند.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم