Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشنهادی به رییس جمهور مطرح شد که، چون مشاورین املاک باید با هماهنگی هیات تخصصی باشند، باید پروانه تخصصی برای آن‌ها صادر شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی صبح امروز در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران گفت: سال گذشته به خاطر شرایط کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت که به دلیل شرایط ناپایدار مستاجرین از لحاظ اقتصادی، برای مدتی تمدید اجاره به صورت خودکار و باشرایط خاص انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تداوم شرایط کرونا برای سال ۱۴۰۰ نیز پیشنهاد دادیم که مانند سال قبل برای مستاجرین این وضعیت ادامه پیدا کند. مصوبه تا تیرماه ۱۴۰۰ است و به همین خاطر ما دوباره درخواست تمدید این مصوبه را داشتیم.
معاون وزارت راه و شهرسازی در ادامه بیان کرد: همچنین، پیشنهادی به رییس جمهور مطرح شد که، چون مشاورین املاک باید با هماهنگی هیات تخصصی باشند، باید پروانه تخصصی برای آن‌ها صادر شود و از لحاظ صلاحیت حرفه‌ای با وزارت راه و شهرسازی هماهنگ شوند و تاییدیه دریافت کنند. این پیشنهاد پذیرفته شده و اگر در هیات دولت و مجلس شورای اسلامی تصویب شود می‌تواند کمک زیادی به حل مشکلات کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تاییدیه صلاحیت مشاورین املاک محمود محمودزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند