Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف اللهیان گفت: محوطه و ساحل دریاچه شورابیل از زباله های انسانی پاکسازی می شود تا جلوه های زیبایی آن به خوبی برای گردشگران و مسافران نمایان شود.

«حمید لطف اللهیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محوطه و ساحل دریاچه شورابیل از زباله های انسانی پاکسازی می شود تا جلوه های زیبایی آن به خوبی برای گردشگران و مسافران نمایان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شهردار اردبیل تصریح کرد: متاسفانه هر روز شاهد افزایش و انباشت زباله‌های پلاستیکی به عنوان آلاینده های بصری و ، آلودگی زنجیره‌ غذایی زندگی جانداران در این محوطه گردشگری هستیم که امیدواریم با فرهنگسازی مناسب شاهد کاهش آن باشیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: با افزایش زباله در این منطقه گردشگری سلامتی خود افراد که از بهره مند هستند، نیز به خطر می افتد.

 

لطف اللهیان اذعان داشت: نیروهای زحمتکش خدمات شهری شهرداری اردبیل نسبت به پاکسازی محوطه اطراف دریاچه شورابیل اقدام کرده اند.

 

وی بیان کرد: این اقدام علاوه بر حفظ زیبایی محیط های شهری به حفاظت از محیط زیست نیز کمک می کند و از شهروندان درخواست می شود که در نگهداری این مجموعه تفریحی و گردشگری همت بیشتری داشته باشند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجموعه تفریحی گردشگری شورابیل جمع آوری زباله شهرداری اردبیل اردبیل دریاچه شورابیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک

معاون خدمات شهری شهرداری اراک از اجرای عملیات لای‌روبی و پاک‌سازی رودخانه اراک از کرهرود تا ولی آباد خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک از کرهرود تا ولی‌آباد افزود: پاک‌سازی مسیر رودخانه با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک خاطر نشان کرد: لای‌روبی رودخانه‌ها یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زمان بارش باران، می‌تواند خطر جاری شدن سیلاب را کاهش و مانع از آب‌گرفتگی معابر و منازل شود که در این راستا شهرداری با جدیت و حساسیت بیشتر نسبت به این مهم اقدام خواهد کرد.

کد خبر 751197

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه