Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحمد موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ در اسفندماه ۹۹ نیز ترافیک مرسولات پستی خارجه در این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۴۹ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: واحد قبول امانات خارجه یکی از فعالترین واحدهای اجرایی پست خراسان رضوی است که کلیه امانات پستی تجاری را از مشتریان قبول و به خارج از کشور ارسال می کند، وجود این زیرساخت و شرایط ناشی از کرونا به افزایش رغبت مردم به استفاده از این سرویس منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست خراسان رضوی اظهار داشت: با تعامل پست و گمرک و استقرار نماینده گمرک، محموله های تجاری پستی با رعایت قوانین و مقررات به خارج از کشور ارسال می شود که این خدمت در حال حاضر تنها در پست خراسان رضوی ارائه می شود.

موسوی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی، پست با افزایش ترافیک کاری در شکستن زنجیره انتشار این ویروس نقش مهمی داشت و با برعهده گرفتن نقش رابط بین مردم و خدمات دهندگان دولتی و خصوصی، در قطع زنجیره انتقال کرونا تاثیرگذار بود.
وی تصریح کرد: پست با ارائه خدمات نیابتی سازمانها و ایجاد بستر خرید و فروش اینترنتی و توزیع مرسولات، از مراجعه مردم به سازمانها، ایجاد ازدحام و خروج شهروندان از منازل برای خرید جلوگیری کرده است.

پست خراسان رضوی دارای ۳۷۲ واحد پستی شهری و ۲۵ واحد پستی روستایی است.

میانگین ترافیک روزانه اقلام پستی در ۹ ماه سال گذشته در اداره کل پست خراسان رضوی شامل مرسولات عادی، امانات، خرید اینترنتی و دیگر خدمات، ۳۱ هزار مرسوله وارده و ۲۱ هزار مرسوله صادره بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد شرکت ملی پست ایران مرسولات فاصله گذاری اجتماعی نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد شرکت ملی پست ایران ویروس کرونا مشهد شرکت ملی پست ایران مرسولات فاصله گذاری اجتماعی نوروز 1400 اخبار کنکور پست خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود