Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: سیاه کردن چهره حاجی فیروز نژادپرستی است و نباید در سطح شهر تهران افراد پاکستانی، افغانستانی و... مورد توهین قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این موضوع از روز ٢٠ اسفند مورد انتقاد قرار گرفت و باید بگویم که ما برای عدم توهین به برخی اقشار کشور این اقدام را عملیاتی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی یگانه افزود: در سال ۵۶ در برج آزادی ۱۶ توپ شلیک شد. ما به برج آزادی اطلاع دادیم و همکاری لازم را در این ماجرا با ما داشتند و این موضوع که گفتند از ماجرا بی‌اطلاع بودند ناقص بوده است.

وی بیان کرد: شلیک توپ در میدان آزادی نه آنقدر صدای بلندی داشت که بخواهم گوشم را بگیرم و نه موج آنچنانی داشت. ما از فرمانده میدان تقاضا کردیم و توضیح داد و آن توضیح منتشر شد. جانمایی و نوع شلیک توسط ارتش انجام شد. طراح برج بر اساس عکس‌هایی که منتشر شده می‌گوید این عکس‌ها هیچ ربطی به شلیک ندارد و توضیحات لازم را داد.

جوادی یگانه ادامه داد: اجرای جشن نیمه شعبان، کوچه دوستی، مسابقات ورزش‌های الکترونیک و طرح ملی نشاط از دیگر برنامه‌های اجرا شده بود.

وی یاداور شد: همدلی با همه درگذشتگان سال گذشته در قالب برنامه «آه از آن رفتگان بی‌برگشت» با همکاری شرکت پست و روزنامه همشهری اجرا و ۱۸ هزار بسته برای همه خانواده‌های داغدار ارسال شد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر حاجی فیروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم