Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم استاندار قم از تلاش های مجموعه استان در جهت حل مشکلات و موانع تولید واحدهای فنی و تولیدی استان خبرداد.

استاندار قم صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی استان در گفت و گو با خبرنگاران با در خصوص برنامه های اقتصادی امسال با توجه به شعار سال بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب، در صدد پشتیبانی و رفع موانع واحد های تولیدی در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهرام سرمست با اشاره به تشکیل جلسات منظم شورا تسهیل گری و رفع موانع تولید استانداری در روزهای سه شنبه هر هفته، اظهار کرد: امروز از سه واحد صنعتی به منظور افتتاح یکی از واحد ها و راه اندازی فاز توسعه آنها بازدید صورت گرفت.
استاندار قم با اشاره به بازدید های صورت گرفته از واحدهای تولیدی پولاسا، ماشین ابزار و فریدولین، عنوان کرد: این واحد های تولیدی از دانش فنی بسیار بالایی برخوردار هستند و رویکرد مثبتی در امر صادرات و بومی سازی دارند.
سرمست با بیان اینکه از سیاست های تولید داخل و بومی سازی واحدهای تولیدی حمایت های لازم صورت می گیرد، تصریح کرد: درخواست های واحدهای تولیدی برای ادامه فعالیت در قالب مصوبات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی توليد شعار سال۱۴٠٠ منطقه قم واحدهای تولیدی رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل