Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حسن زاده گفت: بازیکن اگر طلا هم باشد حق ندارد از چارچوب خودش خارج شود. اصلا بگویید یک بازیکن ۵۰ درصد تیم است. با این همه تیم بر هر چیزی ارجحیت دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا حسن زاده سه بازی اخیر استقلال بدون گل خورده را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که در ادامه نیز این توان دفاعی در لیگ قهرمانان به کمک استقلال بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال مثل دور رفت با پیکان مساوی کرد. چرا شاگردان مجیدی نتوانستند پیکان را شکست بدهند؟

رضا حسن زاده گفت:

یک مقدار از نظر روحی ناآماده بودند. فکر می‌کنم تساوی پرسپولیس در مشهد یک مقدار این تیم را در شرایطی قرار داد که می‌بریم و به صدر نزدیک می‌شویم وگرنه تیم پیکان تیمی‌نبود که بتواند از استقلال مساوی بگیرد.

چطور؟

رضا حسن زاده گفت:

آنها فقط دفاع می‌کردند و این برای تیم فرهاد مجیدی که هجومی ارنج می‌شود مشکلی ایجاد نمی‌کند ولی متأسفانه در زدن ضربات آخر بی دقتی شد. گرچه نمی‌توان از روز خوب دروازه بان جوان تیم پیکان هم غافل شد. این دروازه بان هم دو، سه موقعیت خوب دیاباته و بقیه را گرفت تا بازی ۰-۰ شود.

این نتیجه به ضرر استقلال می‌شود؟

رضا حسن زاده گفت:

خب قطعا این ۲ امتیازها در آخر راه ممکن است باعث جابجایی‌های زیادی در جدول شود. اما فکر می‌کنم کرونا اثرش را گذاشت و باعث شد تا هم ترکیب اصلی تیم برهم بریزد و هم بدنهای بازیکنان پس از ۱۵ روز بازی نکردن ناآماده باشند. از طرفی فرهاد مجیدی هم مربیانش را در کنارش نداشت و تنها بود.

یعنی این تیم دوم استقلال بود؟

رضا حسن زاده گفت:

تقریبا! نکته اش این است که تیم دوم باید نهایتا ۵ درصد با تیم اصلی تفاوت داشته باشد ولی تفاوتی که این تیم داشت بالای ۲۰ درصد بود و این می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا خطرساز باشد.

استقلال سه بازی متوالی در لیگ گل نخورده است. دلیلش چیست؟

رضا حسن زاده گفت:

خب این بیشتر به شادابی بازیکنان پس از تغییر در کادر فنی برمی‌گردد. آنها با فراغ خاطر بازی می‌کنند و این اثرش را در فاز دفاعی به وضوح نشان داده است.

کنار گذاشتن محمد دانشگر از سوی کادر فنی درست بود؟

بازیکن اگر طلا هم باشد حق ندارد از چارچوب خودش خارج شود. اصلا بگویید یک بازیکن ۵۰ درصد تیم است. با این همه تیم بر هر چیزی ارجحیت دارد.

ولی در دوران فکری وریا غفوری و مهدی قایدی هر کاری خواستند کردند و هیچ برخوردی هم با آنها نشد؟

ما در تیم نبودیم و نمی‌توانیم بگوییم چرا این اتفاق رخ داد ولی در کل تیم از هر چیزی مهمتر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال وریا غفوری استقلال رضا حسن زاده لیگ برتر وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!