Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی شرایط شیوع بیماری کرونا در کشورهای این قاره به منظور تصمیم‌گیری در خصوص مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نوشته روزنامه الاتحاد امارات، پس از انتخاب برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان در مرحله گروهی، کمیته بحران و شرایط اضطراری AFC در حال بررسی شرایط شیوع بیماری کرونا در کشورهای آسیایی است تا بر این اساس در خصوص نحوه برگزاری مراحل بعدی این رقابت‌ها تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش نهایی این کمیته پیش از ماه جولای (تیرماه) اعلام می‌شود تا در خصوص مسابقات مراحل بعدی تصمیم گیری لازم صورت پذیرد.

تصمیم اولیه برگزاری مراحل یک هشتم و یک چهارم  نهایی به صورت متمرکز است، اما با این وجود همچنان احتمال تغییر این تصمیم وجود دارد. در صورتی که شرایط شیوع کرونا در قاره آسیا بهبود یابد بازی‌های مراحل نیمه نهایی و فینال به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

دستور AFC برای قرنطینه کردن میزبان‌های لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تکلیف 8 تیم برتر این مسابقات مشخص شده و حالا طرفداران فوتبال منتظر مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی هستند که در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

در این شرایط گمانه‌زنی‌ها درباره میزبان یا میهمان بودن تیم‌ها در مرحله بعدی نیز به وجود آمده است. موضوعی که می‌تواند بر اساس قوانین برگزاری جام حذفی به ضرر سه تیم صعود کرده باشد.

مس رفسنجان، ملوان انزلی و هوادار تهران سه تیم باقیمانده در حذفی هستند که هردو بازی گذشته خود را در خانه برگزار کردند و برنده شدند. بر اساس آیین‌نامه برگزاری مسابقات حذفی هرتیمی که دو بار متوالی میهمان باشد، قطعا بازی بعدی‌اش را در خانه خود برگزار می‌کند و برعکس اگر تیمی دو بازی متوالی میزبان باشد، بازی بعدی اش را خارج از خانه انجام می‌دهد.

میزبانی مس ، ملوان و هوادار در دو مرحله قبلی باعث شده تا آنها در حالت عادی با هر تیمی برخورد کنند میهمان باشند و خارج از خانه بازی کنند. البته یک استثنا وجود دارد و آنهم این است که آنها به قید قرعه با هم بازی داشته باشند. اگر مس، ملوان و هوادار بر اساس قرعه به یکدیگر برخورد کنند بار دیگر باید قرعه کشی شود و محل برگزاری مسابقه را متوجه شوند.

به عبارت دیگر اگر سه تیم مذکور در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم‌های چادرملو، گل‌گهر، آلومینیوم، تراکتور و سپاهان برخورد کنند، تحت هر شرایطی خارج از خانه بازی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون