Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@12:52:07 GMT

دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط‌بانان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۷۹۸۳

دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط‌بانان زنجان

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی با بیان اینکه دو محیط بان زنجانی روز گذشته در درگیری با شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسیدند، گفت: عوامل شهادت دو محیط بان زنجانی شناسایی شدند و در حال حاضر یکی از این افراد دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری سایر افراد ادامه دارد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه محیط بانان شهید شده آقایان مهدی مجلل و میکائیل هاشمی هستند، افزود: موضوع به صورت دقیق در دست بررسی آگاهی استان قرار دارد در خصوص جزئیات این حادثه بعد از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی افزود: عوامل به شهادت رساندن دو محیطبان زنجانی از شکارچیان محلی هستند.

گفتنی است، شب گذشته بر اثر تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیط‌بانان که در تعقیب یک خودروی نیسان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان بودند، دو نفر از محیط‌بانان ایثارگر به نام‌های مهدی مجلل و میکائیل هاشمی بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزاده نامداری توافق ایران و چین دستگیری محیط بانان زنجانی محیط بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان

 فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفز از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی تقدسی یکشنبه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌