Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@09:24:50 GMT

چاپ نسخه نفیس «کلیات سعدی» با کیفیت هشت رنگ

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۰۴۳

چاپ نسخه نفیس «کلیات سعدی» با کیفیت هشت رنگ

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از چاپ نسخه نفیس «کلیات سعدی» با کیفیت هشت رنگ توسط این موسسه خبر داد و گفت: نمونه اصلی این کتاب متعلق به کتابخانه و موزه ملی ملک وابسته به آستان قدس رضوی بوده که عملیات بازنشر آن به عنوان یک اثر نفیس هنری از ابتدای شهریور سال گذشته در این مؤسسه آغاز شده و تست‌های اولیه و چاپ جلد آن نیز به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، مسعود فرزانه با بیان اینکه فایل‌های متن این نسخه نفیس بر اساس تست‌های صورت پذیرفته، با رعایت حداکثر تطابق با نمونه اصلی به چاپ رسیده است، اظهارکرد: ابعاد این اثر نفیس به صورت رحلی است که با کاغذ گلاسه مرغوب ۱۳۵ گرمی چاپ شده و حدود یک هزار جلد از این اثر چاپ و به سرمایه‌گذار مربوط تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: کتاب «منتخب ادعیه جدید مربوط به حرم مطهر رضوی» با محتوای جدید و در اندازه و قطع رقعی و با استفاده از کاغذ گراماژ پایین (وزن کم) نیز از دیگر اقدامات این موسسه در سال گذشته است که به منظور سهولت استفاده زائران در حرم مطهر رضوی به چاپ رسیده است.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی افزود: در چاپ اول این سفارش که در اسفندماه ۹۸ به پایان رسید، حدود ۲۰ هزار جلد از این کتاب چاپ و تحویل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی داده شده که پس از شرایط کرونا مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان این که در این کتاب، منتخب ادعیه، آداب و احکام زیارت و همچنین ادعیه چاپ شده است، اظهار کرد: صفحه‌آرایی این اثر نیز متفاوت و چاپ ترجمه متون آن هم در صفحات روبه‌رو و مقابل برای تسهیل استفاده زائران چاپ شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چاپ کتاب کلیات سعدی مسعود فرزانه آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: صنعت برق بیش از ٤٢ میلیون مشترک دارد که از این تعداد ٣٢ میلیون مشترک خانگی و تجاری هستند و با مصرف بهینه برق می‌توانند به کاهش ناترازی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح سراسری «باانرژی» از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا می‌شود، افزود: مشترکان تجاری و خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق به صورت هفتگی طی ٢١ هفته اجرای این پویش، امتیاز دریافت کرده و از جوایز متعدد و ارزنده پیش بینی شده در این پویش بهره‌مند شوند.

مدیرعامل توانیر اضافه کرد: همچنین به مشترکان خانگی و تجاری که ١٥ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند، جوایز نفیسی مانند خودرو به صورت قرعه‌کشی اهدا خواهد شد.

رجبی مشهدی با بیان اینکه سال گذشته ٤٠ درصد از مشترکان خانگی در طرح کاهش مصرف برق مشارکت کردند، تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش طرح‌های تشویقی، پیش‌بینی می‌شود تعداد بیشتری از مشترکان به این طرح بپیوندند و با استقبال مردم از پویش با انرژی، ناترازی در صنعت برق به حداقل ممکن برسد.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: برنامه‌ریزی شده است تا در دوره گرم سال صادرات برق را در حداقل ممکن نگه داشته و واردات را به حداکثر برسانیم که این موضوع با توجه با شرایط آب و هوایی کشور پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم