Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اولین پایگاه آموزش مهارتی و حرفه ای اورژانس استان در راستای سیاستهای سازمانی و طبق استانداردهای سازمان اورژانس کشور با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال در ساختمانی به مساحت ۱۵۰ متر با حضور دکتر لرنژاد قائم مقام و دکتر نوری معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور در شهرکرد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر محمد حیدری افزود: این پایگاه با هدف آموزش ضمن خدمت پرسنل شاغل در اورژانس، نیروهای جدید الورود اورژانس و دانشجویان فوریتهای پزشکی استان راه اندازی شد.
حیدری اضافه کرد: این پایگاه آموزشی از قسمتهای مختلفی از جمله کارگاههای پدافند غیر عامل، احیای قلبی و ریوی، آزمایشگاه مهارت(skill lab), احیای قلبی و ریوی، مدیریت راه هوایی، تروما و رانندگی تدافعی تشکیل شده است.

رئیس اورژانس استان ابراز امیدواری نمود: امید است اورژانس استان چهارمحال و بختیاری با تعیین اهدافی چون سامان دهی آموزش های مهارتی و حرفه ای برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه اورژانس به تربیت نیروهای توانمند جهت خدمت به جامعه بپردازد و با اجرای این اقدامات بیش از پیش شاهد ارتقای کمی و کیفی آموزش مهارتی و حرفه ای در اورژانس استان باشیم.

۴۶

کد خبر 1502003

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری مهارتی و حرفه ای اورژانس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان