Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «سعد السعدی» عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق امروز سه شنبه بار دیگر بر لزوم اخراج نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا از خاک عراق تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: موضع عراق در قبال نیروهای آمریکایی کاملاً واضح است. ما خواستار اخراج آنها هستیم. دولت عراق باید بر سَر چگونگی اخراج نیروهای آمریکایی، با واشنگتن وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف قرار گرفتن کاروان‌های نظامی آمریکا تنها یک معنا دارد و آن، این است که آمریکا باید از خاک عراق خارج شود.

پیش از این، «جواد الطلیباوی» سخنگوی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق به تلاش‌های ایالات متحده آمریکا برای بقای نظامی در خاک این کشور واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: تلاش‌های آمریکا برای بقای بیشتر در خاک عراق از دیدگاه ما کاملاً مردود است. تصمیم مقاومت عراق برای اخراج آمریکایی‌ها از خاک عراق کاملاً قاطعانه است.

سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق در ادامه افزود: مقاومت تا زمان پایان اشغالگری آمریکا در عراق ادامه خواهد داشت. تا زمانی که تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق بسته نشوند، عملیات‌های مقاومت علیه اشغالگران متوقف نخواهد شد.

حامد عباس نماینده ائتلاف فتح نیز چندی پیش اعلام کرد که کشمکش‌ها و عامل سیاسی داخلی موجب تضعیف موضع در برابر دخالت‌های خارجی شده است و دخالت آمریکا و تحریم‌ها علیه برخی شخصیت‌ها و تشکلات سیاسی را موجب شده است.

کد خبر 5182713 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا عراق عصائب اهل الحق خروج آمریکا از عراق ایالات متحده امریکا عراق ایران برجام کمیسیون ویژه برجام روسیه فلسطین عربستان سعودی رژیم صهیونیستی افغانستان اردن ترکیه اوکراین ویروس کرونا خاک عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران

باشگاه صنعت مس رفسنجان با فسخ دوجانبه قرارداد، به همکارى خودش با على عدنان بازیکن عراقى پایان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند