Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:10:41 GMT

۳۸۷ مورد جدید از ابتلا به کرونا در ایلام شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۳۳۰

۳۸۷ مورد جدید از ابتلا به کرونا در ایلام شناسایی شد

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۸۷ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: روند شیوع کرونا در استان در وضعیت افزایشی و قرمز قرار گرفته است که نیازمند همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۱۷ فروردین) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام طی شبانه روز گذشته به تعداد ۲۹۶۳۵ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۸۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده استف ابراز کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۶۷۸ نفر  است.

 

وی با اشاره به اینکه وضعیت شیوع کرونا در ۵ شهرستان استان ایلام قرمز است، یادآور شد: شهرستان های آبدانان، دهلران، چرداول، ایلام و ایوان در حال حاضر در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و شهرستان های هلیلان، دره شهر، ملکشاهی، مهران، سیروان و چوار در وشعیت نارنجی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۳ نفر از مبتلایان به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان های استان بستری هستند، تصریح کرد: در شبانه ئروز گذشته نیز ۴۸ نفر از مبتلایان به کرونا با توجه به شرایطی که داشته اند در سطح بیمارستان های استان بستری شده اند.

 

کریمیان با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان و بستری های ناشی از کرونا در استان، گفت: در آمار امروز مبتلایان کرونا در استان ایلام بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان آبدانان با ۸۸ مورد جدید بوده است.

 

وی افزود: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۴۹ مورد جدید، در شهرستان ایوان ۳۲ مورد جدید، در شهرستان آبدانان ۸۸ مورد جدید، در شهرستان دهلران ۷۰ مورد جدید، در شهرستان چرداول ۱۶ مورد جدید، در شهرستان دره‌شهر ۲۴ مورد جدید، در شهرستان مهران ۱۶ مورد جدید، در شهرستان بدره ۷۶ مورد جدید، در شهرستان ملکشاهی ۴ مورد جدید و در شهرستان سیروان ۹ مورد جدید از ابتلا به کرونا شناسایی شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان با تاکید رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان ایلام از نظر شیوع کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد و بهترین عامل برای کنترل شیوع آن، رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از انتقال هر چه بیشتر است.

 

 

    

 

                                                                                                                                                                                                                                                                               

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کریمیان کرونا ایلام کرونا در استان استان ایلام شیوع کرونا مورد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام از فراخوان ثبت نام افراد دارای سن ۱۸ تا ۵۰ سال و مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.
قیصرزاده گفت: در استان ایلام تاکنون ۳ هزار و دویست نفر در قالب این طرح ثبت نام کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان