Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:41:50 GMT

مدیر هر دستگاه تصمیم‌گیرنده دورکاری تعداد نیروها است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۵۲۶

مدیر هر دستگاه تصمیم‌گیرنده دورکاری تعداد نیروها است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌های اجرایی براساس رنگبندی شهرستان‌ها تعیین می‌شود، گفت: دورکاری شامل مدیران، روسا و معاونان دستگاه‌های اجرایی که حضورشان در ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌ها ضروری است نمی‌شود، همچنین برای حضور یک دوم و یک سوم کارکنان در ادارات در رنگبندی‌های قرمز، نارنجی و زرد، مدیر هر دستگاه تصمیم‌گیرنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال عباسی ۱۷ فروردین‌ماه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید ملاحضات در نظارت‌ها و بازرسی‌های کرونایی کنار گذاشته شود، اظهار کرد: در بحث مدیریت بیماری کرونا سلامت و جان انسان‌ها مطرح است، بنابراین باید با متخلفان در این حوزه به‌شدت برخورد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مصوبات ستاد کرونا برای تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجرا است و اگر مدیری در این حوزه کم‌کاری دارد، باید  به تخلفات اداری معرفی شود، هر مدیری که در عمل به مصوبات قبلی ستاد کرونا کوتاهی و تمرد کرده است در اسرع وقت به دستگاه نظارتی معرفی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده بود، اما متاسفانه دید و بازدیدهای نوروزی، دورهمی‌های خانوادگی و مسافرت‌ها در این ایام موجب شد که استان وارد پیک چهارم کرونا شود.

عباسی در خصوص ورود عشایر به چهارمحال و بختیاری، گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر باتوجه به وضعیت استان خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا اندیشیده شود، همچنین در مسیر تردد عشایر نیرو برای جلوگیری از ورود عشایر مستقر شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌های اجرایی براساس رنگبندی شهرستان‌ها تعیین می‌شود، گفت: دورکاری شامل مدیران، روسا و معاونان دستگاه‌های اجرایی که حضورشان در ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌ها ضروری است نمی‌شود، همچنین برای حضور یک دوم و یک سوم کارکنان در ادارات در رنگبندی‌های قرمز، نارنجی و زرد، مدیر هر دستگاه تصمیم‌گیرنده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از تجمع در آرامستان‌ها جلوگیری شود، بیان کرد: همچنین در این شرایط با متولیان برگزاری مراسمات شادی و عزا برخورد صورت بگیرد.

عباسی در پایان با اشاره به اینکه باید نقاهتگاه‌ها برای شرایط ویژه پیش رو آماده و تجهیز شوند، یادآور شد: در صورت تکمیل ظرفیت‌های بیمارستانی می‌توان از این نقاهتگاه‌ها برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری ستاد کرونا موج چهارم کرونا چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری