Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:25:33 GMT

قداست بنیاد شهید به وجود خانواده شهدا است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۸۶۱۵

قداست بنیاد شهید به وجود خانواده شهدا است

به گزارش ایرنا، سعید اوحدی روز سه‌شنبه در سفر به استان کردستان با حضور در منزل "تهمینه پارسا" مادر سردار شهید "جمیل شهسواری" و همسر "علی شهسواری" اظهار داشت: اگر منصفانه قضاوت کنیم این نظام و انقلاب هرچه که دارد به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.

وی افزود: اگر امروز نظام در مقابل تمام‌توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و در عرصه‌های مختلف دارای عزت و اقتدار است به برکت شهدا و جانبازان و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان در تمام دوران‌ها که عزیزانشان از آب و خاک این کشور دفاع می‌کردند سختی‌ها و فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل کردند و با صبر خود به کشور و نظام عزت بخشیدند.
 

وی افزود: امروز همه ما باید با تمام توان در خدمت خانواده شهدا باشیم و نوکری آنها را بکنیم آن وقت می‌توانیم ادعا کنیم که به وظیفه خود عمل کرده‌ایم.

معاون رییس جمهوری همچنین در منزل آزاده سرافراز "محمد زندی باغچه‌مریم" حضور یافت و گفت: صبر و سختی‌هایی که شما در دوران اسارت متحمل شدید منجر به عزت و اقتدار برای کشور و نظام شد و ما با تمام توان در خدمت شما و خانواده‌های بزرگوارتان هستیم.

صابر صادقی جانباز ۷۰ درصد از دیگر افرادی بود که سعید اوحدی در سفر خود به استان کردستان در منزلشان حضور پیدا کرد و از نزدیک با آنان به گفت‌و گو پرداخت.

شرکت در جلسه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های یک روزه سفر اوحدی به استان کردستان است.

در این سفر همچنین تفاهمنامه تامین زمین و مسکن برای ایثارگران واجد شرایط با اداره کل راه و شهرسازی استان و تامین طرح‌های اشتغالزایی  برای خانواده شهدا امضا خواهد شد.

استان کردستان با تقدیم بیش از پنج هزار و ۴۰۰ شهید، هشت هزار و ۵۰۰ جانباز و ۸۰۵ آزاده سرافراز کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دارد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شد و در سال ۱۳۶۵ نیز وظیفه ساماندهی و پشتیبانی فرزندان شهدا نیز به این نهاد واگذار شد.
 

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران کردستان دفاع مقدس سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران کردستان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران کردستان دفاع مقدس سعید اوحدی اخبار کنکور استان کردستان بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی